سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فعالیت بیش از ۵۰۰۰ تعاونی در سیستان و بلوچستان

معاون تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان گفت: در حال حاضر پنج هزار و ۴۳۹ تعاونی در سطح استان و در حوزه‌های مختلف با ۸۰ هزار و ۲۶۸ نفر عضو درحال فعالیت هستند.

مسعود میری ضمن تبریک فرا رسیدن هفته تعاون گفت:به مناسبت هفته تعاون ۳۸ طرح مختلف در بخش‌های گوناگون شامل طرح‌های بخش کشاورزی و شیلاتی و دامی، ۱۱طرح در حوزه بهداشت و درمان، یک طرح در حوزه صنایع دستی و سوزن دوزی و تولید لباس، ۱۰ طرح خدماتی و شش طرح در بخش مسکن با سرمایه گذاری بیش از ۹۱۲ میلیارد و ۳۹۸میلیون تومان به بهره برداری می‌رسد که زمینه اشتغال هزار و ۶۴۶ نفر را به دنبال دارند.

وی اظهار کرد: با توجه به تلاش‌های صورت گرفته، در این هفته شاهد افتتاح و بهره برداری ۸۰۳ واحد مسکن در قالب طرح نهضت ملی مسکن خواهیم بود که مالکان می‌توانند بهره برداری از آنها را آغاز کنند.

معاون تعاون اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان خاطرنشان کرد: توجه به مسئولیت اجتماعی و کمک به افزایش سرمایه اجتماعی که از ویژگی‌های منحصر به فرد تعاونی‌هاست باید با تلاش بیشتری در عرصه عمومی نمود داشته تا به تحقق توسعه اقتصادی همراه با عدالت اجتماعی که از محتویات مقام معظم رهبری و اولویت‌های رییس جمهور دولت چهاردهم بوده و مناسب‌ترین مسیر عدالت محور مشارکت هدفمند آحاد مردم مستعد در فعالیت‌های اقتصادی و جهش در تولید ملی است، عینیت بخشند.

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.