سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مهارت آموزی یک میلیون و ۸۰۰ هزار سرباز

فرمانده قرارگاه مرکزی مهارت آموزی ستاد کل نیرو‌های مسلح گفت: بیش از یک میلیون و ۸۰۰ هزار سرباز وظیفه در دوره‌های مهارت آموزی شرکت کردند.

فرمانده قرارگاه مرکزی مهارت آموزی ستاد کل نیرو‌های مسلح در پنجمین همایش استانی مهارت آموزی کارکنان وظیفه نیرو‌های مسلح آذربایجان غربی با بیان این که طرح مهارت آموزی سربازان وظیفه در پنج دوره آموزش سبک زندگی، کسب و کار، سواد مالی، سواد رسانه‌ای و مهارت امداد و نجات برگزار می‌شود گفت: در طول هفت سال گذشته، بیش از یک میلیون و ۷۰۰ هزار نفر تحت پوشش دوره‌های عمومی و تخصصی مهارت آموزی سربازان وظیفه قرار گرفتند.

سردار سرتیپ محمدجواد زاده کمند با بیان این که باید دوران سربازی را دوران رشد و تعالی سربازان قرار دهیم افزود: پوشش صد در صدی دوره‌های مهارت آموزی سربازان وظیفه در سال جاری انجام می‌شود و تثبیت و ارتقا طرح در سال آینده در دستور کار ستاد نیرو‌های مسلح قرار خواهد گرفت.

امیر سرتیپ دوم امیر حسین شفیعی فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمالغرب نیروی زمینی ارتش نیز در این آیین با اشاره به این که ۱۱۸ دوره مهارت آموزی برای سربازان وظیفه قرارگاه منطقه‌ای شمالغرب نزاجا برگزار شده که شامل ۳۳ دوره کلاسیک و ۸۵ دوره عملی می‌باشد گفت: در این دوره‌ها در مجموع ۱هزار و‌۳۷۹ نفر از سربازان ارتش در شمالغرب شرکت کرده اند.

سرهنگ تقی نجمی جانشین فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی نیز در این آیین با اشاره به این که تا به امروز ۸۴۷ نفر از سربازان سپاه استان در دوره‌های مهارت آموزی سربازان وظیفه شرکت کرده اند گفت: در سال جاری نیز ۴۰۷ نفر سرباز در دوره‌های مهارت آموزی شرکت کرده اند و مرکز مشاوره شغلی نیز در سپاه استان راه اندازی شده است.

سردار رحیم جهانبخش فرمانده انتظامی آذربایجان غربی نیز در این آیین با بیان این که در سال گذشته و پنج ماهه نخست سال جاری بیش از ۶ هزار سرباز وظیفه انتظامی در دوره‌های مهارت آموزی شرکت کرده اند گفت: باید در این دوره‌ها بر مهارت‌های زندگی در کنار مهارت‌های کارآموزی دقت‌های لازم انجام گیرد.

برگزاری ۸۵۰ هزار نفر ساعت دوره‌های مهارت آموزی سربازان وظیفه تعهد یگان‌های مسلح مستقر در آذربایجان غربی در سال جاریست.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.