سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پرونده تعزیراتی برای ۲۰ واحد نانوایی متخلف در قزوین

مدیربازرسی و نظارت بر توزیع کالا‌های اساسی سازمان جهادکشاورزی استان قزوین گفت: ۲۰ واحد نانوایی متخلف به دلیل گرانفروشی، عدم حضور صاحب پروانه و عدم نصب نرخنامه پرونده تعزیراتی تشکیل شد.

جمشید خدایاری مدیربازرسی و نظارت بر توزیع کالا‌های اساسی سازمان جهادکشاورزی استان قزوین گفت: در هفته گذشته از ۸۹۵ واحد صنفی استان بازدید انجام شده است.

وی افزود: در این بازدید‌ها از ۲۱۰ نانوایی بازرسی شد، که برای ۲۰ واحد نانوایی متخلف به دلیل گرانفروشی، عدم حضور صاحب پروانه و عدم نصب نرخنامه پرونده تعزیراتی تشکیل شد.

به گفته خدایاری، از ۶۳ واحد مرغ فروشی و قصابی نیز بازدید به عمل آمد که برای ۱۵ واحد مختلف به دلیل عرضه خارج از شبکه، گرانفروشی و عدم نصب نرخنامه پرونده تعزیراتی تشکیل شد.

خدایاری گفت: از ۵۱ واحد لبنیاتی و سوپر مارکت هم بازدید به عمل آمد که از این تعداد هشت واحد متخلف شناخته شده و به سازمان تعزیرات حکومتی معرفی شدند که تخلف این واحدها، عدم رعایت دستور العمل‌های بهداشتی، گرانفروشی و عدم نصب نرخنامه بوده است.

مدیربازرسی و نظارت بر توزیع کالا‌های اساسی سازمان جهادکشاورزی استان قزوین افزود: طی هفته گذشته گشت مشترکی با شیلات و دامپزشکی در راستای نظارت بر واحد‌های فروش ماهی زنده نیز برگزار شد. 

به گفته وی، در هفته گذشته به شکل شبانه از واحد‌های کشتارگاهی نیز بازرسی به عمل آمد.

مدیربازرسی و نظارت بر توزیع کالا‌های اساسی سازمان جهادکشاورزی استان قزوین گفت: در هفته گذشته طی گشت مشترک با حفظ نباتات از واحد‌های سم فروشی و واحد‌های فروش کود شیمیایی چهار پرونده تعزیراتی تشکیل شد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.