سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اختصاص ۱۱۵ میلیارد و ۸۳۰ میلیون ریال تسهیلات برای نوسازی ناوگان حمل و نقل قزوین

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین گفت: ۱۱۵ میلیارد و ۸۳۰ میلیون ریال تسهیلات از محل بند الف تبصره ۱۸ قانون بودجه برای نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی مسافر استان تخصیص یافت.

جواد حق‌لطفی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین گفت: با پیگیری‌های انجام شده و برگزاری جلسات با صندوق کارآفرینی امید استان، اداره کل امور اقتصادی و دارایی و استانداری و همچنین متقاضیان دریافت تسهیلات، ۱۰۰ درصد تسهیلات بند الف تبصره ۱۸ قانون بودجه سال ۱۴۰۱ در استان قزوین به صورت کامل پرداخت و کل بودجه تخصیصی جذب شد.

وی اضافه کرد: تعداد طرح‌های مصوب استان قزوین ۲۴ مورد شامل ۶فقره تسهیلات نوسازی مینی‌بوس و ۱۷ فقره اتوبوس بود که با اعلام صندوق کارآفرینی امید مبلغ تخصیصی به استان قزوین جهت این تعداد طرح ۱۱۵ میلیارد و ۸۳۰ میلیون ریال بوده است.

حق‌لطفی ادامه داد: از مجموع تسهیلات پرداخت شده از سوی بانک، ۱۰۵ میلیارد و ۳۰۰میلیون ریال مربوط به ناوگان اتوبوس و ۱۰ میلیارد و ۵۳۰ میلیون ریال برای ناوگان مینی‌بوس بوده است.

وی گفت: تسهیلات تبصره ۱۸ قانون بودجه از جمله طرح‌های حمایتی دولت در قانون بودجه است که با هدف توسعه کسب و کار‌ها و اشتغال‌زایی به متقاضیان واجد شرایط پرداخت می‌شود و ارائه آن در بخش حمل و نقل به منظور بهبود کیفیت حمل ونقل برون‌شهری و افزایش ظرفیت ترابری برای بازسازی و تعمیر ناوگان مسافری اتوبوس و مینی‌بوس انجام می‌شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین افزود: در این طرح که در جهت رونق کسب و کار تصویب شده است دولت آورده خود را از محل منابع بودجه با اعتبارات برخی بانک‌های عامل و در واقع به صورت مشارکتی با عنوان تسهیلات یارانه دار به اشخاص حقیقی و حقوقی اعطا می‌کند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۲:۰۸ ۱۷ شهريور ۱۴۰۳
خرید اتوبوس های برقی انجام شود
ناشناس
۱۲:۰۶ ۱۷ شهريور ۱۴۰۳
اتوبوس های فرسوده باید گازسوز شوند