سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

توقیف تریلی حامل شیشه در مرز تایباد

فرمانده مرزبانی فراجا از توقیف یک دستگاه تریلی و کشف بیش از ۱۵۰ کیلوگرم مواد مخدر شیشه توسط مرزبانان هنگ مرزی تایباد خبر داد.

سردار احمدعلی گودرزی، فرمانده مرزبانی فراجا گفت: در راستای جلوگیری از ورود مواد مخدر به کشور و برخورد قاطع با قاچاقچیان مواد مخدر، مرزبانان مستقر در پست کنترل و مراقبت مرزی گروهان ۱۷ شهریور هنگ تایباد به یک دستگاه تریلی که قصد ورود به کشور را داشت مظنون شدند و برای بررسی آن را متوقف کردند.

وی در ادامه افزود: مرزبانان پس از توقف تریلی در بازرسی فنی و تخصصی از خودرو، تعداد ۲۳۸ بسته مواد مخدر به وزن ۱۵۱ کیلو و ۴۵۰ گرم از نوع شیشه که به طرز بسیار ماهرانه‌ای در تریلی جا ساز شده بود را کشف کردند.

فرمانده مرزبانی انتظامی با اشاره به دستگیری راننده تریلی تصریح کرد: اشراف اطلاعاتی و عملیاتی مرزبانان باعث شد تا از ورود این محموله مواد مخدر به عمق خاک کشور جلوگیری شود، لذا خودرو توقیفی به همراه متهم دستگیر شده و مواد مکشوفه تحویل مراجع قضایی شد.

این مقام ارشد مرزبانی فراجا در خاتمه ضمن تقدیر و تشکر از عملکرد مطلوب مرزبانان در جلوگیری از ورود مواد مخدر به کشور، خاطرنشان کرد: مرزبانان فراجا در جهت برخورد مقتدرانه با قاچاقچیان و برای ریشه‌کن کردن معضل مواد مخدر همواره تلاش دارند و از هیچ کوششی فروگذار نخواهند کرد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.