سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کشف رینگ‌های بیش از ۶۰ میلیارد ریالی قاچاق از انباری در خاوران

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف بیش از ۴۰۰ قلم لوازم قاچاق خودرو‌های خارجی از انباری در خاوران خبر داد.

سرهنگ مهدی افشاری گفت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی پایتخت با انجام اقدامات فنی و پلیسی از نگهداری لوازم قاچاق خودرو‌های خارجی در محدوده خاوران با خبر شده و رسیدگی به موضوع را در دستورکار خود قرار دادند که درپی اقدامات اطلاعاتی انجام شده، مشخص شد مقادیری کالای خارجی در انباری در خاوران تخلیه و دپو شده است.  

وی با بیان اینکه در تحقیقات تکمیلی ماموران مشخص شد که کالای خارجی قاچاق به این مکان منتقل و به بازار ارسال شده است، گفت: در همین راستا ماموران پلیس امنیت اقتصادی اقدام به هماهنگی با مقام قضایی کرده و از محل مذکور بازدید کردند که در جریان آن مشخص شد محل یک باب انبار کالای بازرگانی است، اما کالا‌های موجود در آن در سامانه انبار‌ها ثبت نشده است.

افشاری افزود: ماموران همچنین مشاهده کردند که مقادیر انبوهی کالا‌های خارجی از نوع رینگ آلومینیومی خارجی در محل دپو شده که طی استعلامات گمرکی مشخص شد اسناد گمرکی مطابقتی با کالا‌های مکشوفه نداشته و فاقد هرگونه اسناد و مدارک گمرکی است.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ با اشاره به اقلام کشف شده از محل این انبار گفت: کالا‌ها شامل تعداد ۴۳۱ عدد رینگ آلومینیومی ۲۲.۵ و ۱۷.۵ به مارک forgedweels و hungary مربوط به خودرو‌های سنگین و شاسی ساخت چین بوده که در این خصوص پرونده قضایی مربوطه تشکیل و به همراه متهم به مرجع قضایی معرفی شد.

وی خاطرنشان کرد: همچنین کارشناسان ارزش ریالی اموال کشف شده را بیش از ۶۰ میلیارد ریال برآورد و اعلام کردند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.