سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حضور بیش از ۵۰۰ هزار گردشگر در مشگین‌شهر

فرماندار مشگین شهر گفت: بیش از ۵۰۰ هزار گردشگر در چند روز گذشته از چهل سایت گردشگری مشگین شهر بازدید کردند.

شهرام محمدی، گفت: بیش از ۵۰۰ هزار گردشگر در پنج روز گذشته از چهل سایت گردشگری منطقه بازدید داشته‌اند.
فرماندار مشگین شهر افزود: از ۱۲ شهریور تا به امروز و چند روز آینده کلیه مراکز اقامتی اعم از هتل، هتل آپارتمان، خانه مسافرها، کمپ‌ها، پذیرایی‌های بین راهی و تفرجگاه‌ها تکمیل و اکثر مسافران که اقامت پیدا نکردند در پارک‌ها و مناطق نمونه گردشگری چادر به پا کردند.
او با اشاره به حضور گردشگران در تفرجگاه‌های مشگین‌شهر بیان کرد: خوشبختانه اکثر روستا‌ها در اسکان مسافران همراهی کردند و علی‌رغم افزایش بیش از حد مسافران و گردشگران هیچ مشکلی از بحث کمبود نان، آب و سایر خدمات نداشتیم.
فرماندار مشگین‌شهر تصریح کرد: همکاری و ارائه خدمات تمامی تأسیسات و مؤسسات گردشگری و تمامی صنوف خدمات‌رسان در این چند روز مناسب بوده و گشت‌های تلفیقی و نظارتی میراث فرهنگی و صنایع دستی و گردشگری از تمامی تأسیسات انجام گرفته است.
محمدی از همه صاحبان واحد‌های گردشگری، آبگرم‌ها، هتل‌ها، اقامت‌گاه‌ها و همچنین اصناف خواست در خدمات رسانی شایسته به مهمانان اهتمام ورزند.
او از تمامی سرمایه‌گذاران در بخش گردشگری دعوت به سرمایه‌گذاری در سطح شهرستان کرده و گفت: همه دستگاه‌های اجرایی نیز موظف به همکاری همه جانبه برای جذب سرمایه گذار در سطح منطقه باشند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.