سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس پیشین شاباک: نتانیاهو فردی ظالم و بدبین است

رئیس پیشین شاباک در اظهاراتی گفتکه بنیامین نتانیاهو فردی ظالم، بدبین و شارلاتان است که سعی دارد همه را با دروغ فیلادلفیا گمراه کند تا مانع توافق شود.

 نداف آرگامان رئیس پیشین سازمان اطلاعات و امنیت داخلی رژیم صهیونیستی (شاباک) در اظهاراتی گفت که بنیامین نتانیاهو فردی ظالم، بدبین و شارلاتان است که سعی دارد کل کشور را با دروغ فیلادلفیا گمراه کند تا مانع توافق شود.

به گزارش بامداد شنبه خبرگزاری سما فلسطین، آرگامان با بیان اینکه محور فیلادلفیا فقط بهانه‌ای برای ادامه حکومت نتانیاهو است، افزود: برای نجات جان گروگان‌ها (اسرا) باید جنگ متوقف و آتش بس حاصل شود.

وی گفت: وقتی نتانیاهو از باقی ماندن در کریدور فیلادلفیا صحبت می‌کند، به خوبی می‌داند که هیچ قاچاقی از طریق این کریدور وجود ندارد بنابراین ما اکنون با این اختراع جدید زندگی می‌کنیم که مهمترین چیز برای (رژیم) اسرائیل، محور فیلادلفیا است.

رئیس پیشین شاباک تاکید کرد: نتانیاهو جان گروگان‌ها (اسرا) و امنیت (رژیم) اسرائیل را برای بقای شخصی و به خاطر ائتلاف خود فدا می‌کند.

مهمترین بن بست بر سر مذاکرات بین گروه مقاومت حماس و رژیم صهیونیستی بر سر کریدور صلاح‌الدین (فیلادلفیا) در طول مرز غزه با مصر و کریدور شرقی - غربی «نتزاریم» در مرز غزه است.

نتانیاهو به بهانه جلوگیری از قاچاق و نفوذ شبه نظامیان تاکید دارد که باید کنترل این دو کریدور را در اختیار داشته باشد، اما حماس خواستار عقب نشینی کامل نیرو‌های صهیونیستی از غزه است.

این در حالی است که بر اساس تازه‌ترین نظرسنجی یک رسانه رژیم صهیونیستی، اکثریت صهیونیست‌ها با تداوم اشغال محور فیلادلفیا واقع در جنوب غزه از سوی ارتش این رژیم مخالف هستند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.