سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

واژگونی خودرو در غرب سبزوار چهار مصدوم داشت

مسوول روابط عمومی مرکز اورژانس دانشگاه علوم پزشکی سبزوار گفت: واژگونی یک دستگاه خودرو سواری تیبا در غرب سبزوار منجر به آسیب دیدن چهار سرنشین آن شد.

مسلم فائق‌نیا گفت:‌ این خودرو عصر دیروز در ۵۰ کیلومتری غرب سبزوار، در حدفاصل این شهرستان با شهرستان داورزن، در حوالی روستای مهر روی داد.

وی افزود:‌ مصدومان این حادثه توسط آمبولانس های اورژانس، با همکاری گروه اعزامی جمعیت هلال احمر سبزوار، به بیمارستان امداد و سوانح شهید بهشتی سبزوار انتقال یافتند.

 دیروز ۲ حادثه رانندگی دیگر نیز در شهرستان سبزوار منجر به کشته شدن یک نوجوان و آسیب دیدن ۹ نفر دیگر شده بود که در یکی از سوانح مزبور در مسیر غربی سبزوار واژگونی یک دستگاه پراید به مصدوم شدن هفت نفر انجامیده بود.

مسیر غربی استان خراسان رضوی در حدفاصل شهرستان های سبزوار و داورزن، به دلیل کویری بودن منطقه و نبود تنوع چشم انداز، بسیار خسته کننده است که سالانه شمار زیادی از خودروهای عبوری از این مسیر از بزرگراه تهران - مشهد،‌ دچار حادثه می شوند.

کارشناسان حوزه راه و ترابری، ایجاد ایستگاه‌ و استراحتگاه‌های بین راهی، گسترش فضای سبز در حاشیه جاده و ایجاد پارک‌های جنگلی در طول این مسیر را برای کاهش یکنواختی مسیر و ایجاد تنوع دیداری و جلوگیری از خستگی رانندگان و کاهش حوادث جاده ای ضروری می دانند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.