سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

درخشش هنرمندان بروجردی در اشکواره حسینی

هنرمندان بروجردی با نمایش آخرین درس زندگی در بخش تئاتر خیابانی در هفتمین اشکواره فرهنگی ـ هنری حسینی خوش درخشیدند.

پرونده هفتمین اشکواره ملی فرهنگی هنری حسینی  با تجلیل از نفرات برتر این اشکواره با حضور مسئولان کشوری واستانی در شهرستان آمل بسته شد.

هفتمین اشکواره ملی فرهنگی هنری حسینی به عنوان یکی از بزرگترین رویداد فرهنگی وهنری کشور از نظر دریافت آثارهنری، در آستان مقدس امامزاده ابراهیم (ع) شهرستان آمل آغاز شده بود.

برای هفتمین دوره این اشکواره ملی، ۲۱۰۰ نفر از هنرمندان و فعالان بخش فرهنگ و هنر از استان‌های مختلف ایران و کشور‌های عراق، کویت و بحرین درمجموع بیش از ۶۷۰۰ اثر در بخش‌های " شعر، عکس، کودک و نوجوان، داستان کوتاه، رسانه و تئاتر خیابانی" به دبیرخانه دائمی این اشکواره در شهرستان آمل ارسال کردند.

در بخش ملی تئاتر خیابانی هفت اثر از استان‌های مازندران، لرستان و همدان به مرحله رقابت‌های نهایی این اشکواره راه پیدا کردند.

هئیت داوران در بخش بازیگری مرد و کارگردانی و نویسندگی و طرح ایده «سیدحسام‌الدین شریعتمداری» بازیگر، کارگردان و نویسنده نمایش آخرین درس زندگی را گزینه برتر در این رقابت‌ها دانست.

همچنین در بخش طراحی و فضاسازی هیئت داوران «آمنه حسن‌علی‌زاده» طراح و فضاساز نمایش آخرین درس زندگی از استان لرستان را به‌عنوان طراحی و فضاسازی برگزیده این دوره از رقابت‌ها انتخاب کرد.

نمایش آخرین درس زندگی از استان لرستان همچنین در بخش موسیقی نیز تقدیر شد؛ اما هیات داوران در این بخش هیچ اثری را برگزیده این دوره از رقابت‌ها ندانستند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.