سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

لفاظی رئیس ستاد ارتش اسرائیل علیه حزب الله

رئیس ستاد ارتش رژیم صهیونیستی با سفر به مرز فلسطین اشغالی و لبنان ادعا کرد که آنها بر مبارزه تهاجمی با حزب الله تمرکز کرده‌اند.

 هرزی هالیوی، رئیس ستاد ارتش رژیم صهیونیستی که به مرز شمالی فلسطین اشغالی سفر کرده است، اعلام کرد: ما بر روی نبرد با حزب الله تمرکز کردهایم و برای تحرکات تهاجمی آماده میشویم.

براساس گزارش النشره، از سویی دیگر حزبالله در بیانیهای اعلام کرد: در حمایت از مردم استوار فلسطین در نوار غزه و در حمایت از مقاومت شجاعانه و شرافتمندانه آنها و در پاسخ به حملات دشمن اسرائیلی به روستاها و خانههای جنوب  لبنان و ترور انجام شده در شهرک کفرا، امروز جمعه، مجاهدین مقاومت اسلامی با انبوهی از پهپادهای تهاجمی مواضع نیروهای دشمن در حوالی شهرک عبیریم را مورد حمله  قرار دادند.

حزب الله در دومین بیانیه خود اعلام کرد: امروز مجاهدین مقاومت اسلامی ساختمان مورد استفاده سربازان دشمن در شهرک المناره را نیز با سلاحهای مناسب هدف قرار دادند و مستقیماً به آن ضربه زدند.

در همین راستا دیروز، بزالل اسموتریچ، وزیر دارایی رژیم صهیونیستی مدعی شد: جنگی در جبهه شمالی رخ خواهد داد و هزینههایی در پی خواهد داشت و پیچیده خواهد بود و چارهای نیست.

پیش از این رادیو ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد در ماه آگوست گذشته ۱۳۰۷ فروند موشک از جنوب لبنان به سمت مناطق شمالی فلسطین اشغالی شلیک شده است. بر این اساس، طی ماه آگوست به طور میانگین ۴۰ موشک در روز از سوی حزب الله به سوی اراضی اشغالی پرتاب شده که این بالاترین میزان شلیک موشک از آغاز جنگ علیه غزه بوده است.

مترجم: مینا عظیمی

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۰۷:۰۳ ۱۷ شهريور ۱۴۰۳
ژس چرا حمله نمی کنید ؟ واقعیت این است که ارتشی که از پس فلسطینی های غزه بر نیامده چگونه از ژس حزب ا.. بر خواهد آمد
ناشناس
۰۱:۴۱ ۱۷ شهريور ۱۴۰۳
انبار مهمات حزب الله لبنان توسط جنگنده های اسرائیلی بمباران شدند
ناشناس
۲۲:۲۹ ۱۶ شهريور ۱۴۰۳
خدا کند جنگ نشود و الا لبنان هم غزه ای دیگر خواهد شد ۱۳۰۷ موشک حزب الله اگر همگی هم به حدف خورده باشد تخریبش به اندازه دوتا موشک اسرائیل قدرت تخریب ندارد اگر قدرت تخریبش خوب بود اسرائیل جرعت مقابله و حرف زدن هم نداشت
ح
۲۱:۵۱ ۱۶ شهريور ۱۴۰۳
ببغیراز بمباران هیچ غلطی نمی‌تواند بکند