سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تاکید امام جمعه بر حضور پررنگ در کنگره ۲ هزار شهید استان

امام جمعه یاسوج از مردم خواست با مشارکت پرشور در کنگره ۲ هزار شهید استان که حاصل ماه‌ها تلاش است یاد و خاطره شهیدان را دوچندان زنده نگه دارند.

 امام جمعه یاسوج در خطبه‌های نماز جمعه این شهر با اشاره به برگزاری کنگره بزرگ شهدا با حضور فرمانده کل سپاه پاسداران در استان گفت: ضرورت دارد مردم در این برنامه شرکت کنند و قدردان شهدا باشند.


او تاکید کرد: از مردم شهید پرور استان انتظار می‌رود با مشارکت پرشور در این برنامه بزرگ فرهنگی که حاصل ماه‌ها تلاش است یاد و خاطره شهیدانشان را دوچندان زنده نگه دارند.


آیت‌الله حسینی در ادامه افزود: اگر شهدا نبودند اسلام هم از بین می‌رفت؛ رژیم پهلوی تلاش می‌کرد اسلام را از بین ببرد و از هیچ تلاشی دریغ نکردند که نمونه آن حکومت نجس بهائیت بر جامعه بود.


وی با اشاره به مناسبت‌های هفته پیش روی آغاز ماه ربیع الاول و سالروز هجرت تاریخی پیامبر از مکه به مدینه را تبریک گفت و ادامه داد: آغاز امامت ولی عصر صاحب الزمان (عج) از دیگر مناسبتهاییی است که زیبایی و شادی ماه ربیع را دوچندان می‌کند.

آیت الله حسینی افزود: بیش از هزارو ۱۸۰ سال است که جهان به برکت وجود مهدی موعود (عج) در امان است.


نماینده ولی فقیه در استان همچنین با اشاره به ضرورت پاسداشت ۱۷ شهریور سال ۵۷ مصادف با جمعه سیاه و قیام خونین مردم علیه رژیم ستم شاهی اضافه کرد: درخت اسلام با ریختن خون شهدا شکوفا شد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.