سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حضور ۱۶ گروه نمایشی در جشنواره تئاتر برنا

دبیر سومین جشنواره تئاتر برنا گفت: ۱۶ گروه نمایشی از نقاط مختلف خوزستان در سومین نمایش تئاتر برنا حضور خواهد داشت.

زمانی فرماندار شهرستان اندیمشک روز پنجشنبه ۱۵ شهریورماه در دیدار با محمد یاقوت پور دبیر جشنواره تاتر استانی برنا و ستاد اجرایی جشنواره بر لزوم برگزاری این جشنواره در آغاز هفته دفاع مقدس تاکید کرد.

فرماندار شهرستان اندیمشک که به همراه کرم صرفه جو معاون فرماندار در این جلسه حضور داشت ضمن تاکید بر ایجاد فضایی فرهنگی و هنری با اجرای این رویداد بستر ساز و جوان محور دستورات لازم را نیز برای حمایت لجستیکی شهرستان از میزبانی ۱۶ گروه نمایشی حاضر در جشنواره در روز‌های ۲۸ تا ۳۱ شهریور ماه اعلام کرد.

محمد یاقوت پور دبیر سومین جشنواره تاتر برنا نیز ضمن تشکر از فرماندار و معاونت محترم ایشان و شهردار و مجموعه ادارات شهرستان که همواره حامی هنر در اندیمشک بوده اند بر لزوم برگزاری این جشنواره که مختص استعدایابی در بین جوانان مستعد استان خوزستان در زمینه هنر‌های نمایشی است تاکید کرد.

محمد یاقوت پور گفت: اندیمشک در روز‌های ۲۸ تا۳۱ شهریور ماه میزبان جشنواره تئاتر استانی برنا با شرکت ۱۶ گروه نمایشی از شهرستان‌های اهواز، بهبهان، شادگان، شوشتر، بندر امام، شوش، خرمشهر، دزفول، باغملک، ایذه و اندیمشک خواهد بود.

در این دیدار که با حضور اعضا ستاد جشنواره آقایان مهدی اشوغ و تقی بساک در دفتر فرماندار صورت گرفت آقای کرم صرفه جو معاونت محترم فرمانداری نیز ضمن حمایت از برگزاری رویداد‌های فرهنگی و هنری گفت: برگزاری سومین جشنواره تئاتر برنا در آغاز هفته دفاع مقدس در شهرستان اندیمشک در ذیل مجموعه برنامه‌های گرامیداشت هفته دفاع مقدس در تجلیل از رشادت‌ها و شهامت‌های رزمندگان اسلام در ۸ سال جنگ تحمیلی برگزار خواهد شد.

برچسب ها: تئاتر ، اندیمشک
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.