سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فعالیت‌های هسته ایران در مسیر قانون

مسوولان آژانس بین‌المللی انرژی اتمی بدانند فعالیت‌های هسته‌ای ایران سیاسی نیست و تمامی توافق‌ها و فعالیت‌ها از مسیر قانون اقدام راهبردی می‌گذرد.

امام جمعه موقت اصفهان در جمع نمازگزاران اصفهانی مصلی امام خمینی این شهر با اشاره به اظهارات غیر واقعی گروسی رئیس آژانس بین‌المللی انرژی اتمی گفت: گاهی دشمنان گمان می‌کنند با تغییر دولت می‌توانند آب را گل آلوده کند و از فضای سیاسی کشور سوءاستفاده کنند.


حجت‌الاسلام والمسلمین محمودی با اشاره به قرار‌های رئیس جمهور با مسوولان آژانس افزود: تمامی مسائل هسته‌ای حقوقی و قانونی است و سیاسی نمی‌باشد.


وی با بیان اینکه فعالیت‌های هسته‌ای کشور دارای قانون راهبردی است و مجلس آن را تصویب کرده، از مسوولان کشور هم خواست در چهار چوب سیاست‌ها و اصول نظام و قوانین کشور حرکت کنند.


خطیب موقت جمعه اصفهان با بیان اینکه بیس از ۵۰ میلیون نفر در انتخابات ریاست‌جمهوری شرکت کردند و مجلس نیز به تمامی وزرای ریاست‌جمهوری رای اعتماد داد افزود: هم اکنون نوبت دولت است که با رفع موانع کشور را به سمت قله‌های پیشرفت هدایت کند.


امام جمعه موقت اصفهان فساد و تبعیض را یکی از موانع جدی چالش بر سر پیشرفت کشور عنوان کرد افزود: عزاداری‌ها وارادت‌های مردم در ماه‌های محرم و صفر نشان داد مردم دل داده ولایت و انقلاب هستند، اما اگر فساد و تبعیض ریشه کن نشود سبب دلزدگی مردم از انقلاب می‌شود.


وی چشم دوختن به بیگانگان و اعتقاد داشتن به کمک آنها یکی دیگر از موانع پیشرفت در کشور خواند و گفت غفلت از دشمن و اعتماد به آنها موضوعی است که مقام معظم رهبری بار‌ها به آن گوشزد کرده است.


حجت‌الاسلام والمسلمین محمودی با اشاره به جنایاتی که رژیم صهیونیستی در غزه در بیش از ۱۱ ماه مرتکب شده است گفت: در این مدت اسرائیل به هیچ یک از اهدافش نرسید و به همین دلیل حمله به کرانه باختری را آغاز کرد.


وی افزود: تمامی منطقه زیر چتر مقاومت است و نظم منطقه آنگونه که آمریکا و اسرائیل می‌خواستند پیش نرفت.


وی گفت رژیم صهیونیستی و آمریکا دنبال عادی سازی روابط اسرائیل با کشور‌های مسلمان بودند، اما بعد از طوفان القصی این ارتباط غیر ممکن شد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.