سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دستگیری کلاهبردار جاعل عنوان مقام نظامی در سمنان

کلاهبردار حرفه‌ای که با جعل عنوان مسئول صندوق تعاونی یکی از نیرو‌های مسلح استان سمنان به بهانه خرید لوازم خانگی دست به کلاهبرداری زده بود ، دستگیر شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان سمنان گفت: در پی اعلام شکایت ۸ نفر از کسبه‌ صنف لوازم خانگی مبنی بر اینکه فردی به عنوان مسئول خرید صندوق تعاونی یکی از نیرو‌های مسلح استان به آنها مراجعه کرده و مقادیر لوازم خانگی از جمله یخچال، لباسشویی، ظرفشویی، با چک‌های بی محل افراد غیر خریداری کرده است، بررسی موضوع در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی قرار گرفت.

سرهنگ سید علی میر احمدی افزود: اقدامات اطلاعاتی و بکارگیری از شیوه‌های نوین کشف جرم و سامانه‌های هوشمند منجر به شناسایی و دستگیری متهم در مخفیگاهش در شهر سمنان شد.

وی تصریح کرد: متهم در بازجویی‌های اولیه پلیس منکر بزه انتسابی بود، اما در نهایت در مواجه با ادله و مدارک پلیس چاره‌ای جز اعتراف نداشت و به جرم کلاهبرداری اقرار کرد سرهنگ میر احمدی با بیان اینکه متهم پس از تکمیل پرونده به دادسرا معرفی و با تعیین قرار ۴۰ میلیارد ریالی روانه زندان شد خاطر نشان کرد: اقدامات لازم برای بازگرداندن کالا‌ها دپو شده به مالباختگان در دست اقدام است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.