سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ترافیک سنگین و پرحجم در آزادراه‌های قزوین 

رئیس پلیس راه استان قزوین از ترافیک سنگین و پرحجم در آزادراه‌های قزوین به ویژه در مسیر جنوبی آزادراه قزوین _ رشت خبر داد و از رانندگان خواست از هرگونه عجله و شتاب زدگی در رانندگی خودداری کنند.

سرهنگ فرهاد ذاکری‌منش رئیس پلیس راه استان قزوین گفت: در حال حاضر وضعیت ترافیک در آزادراه‌های «قزوین- رشت» پرحجم و سنگین و «قزوین- زنجان» به‌صورت نیمه‌سنگین و روان است، همچنین وضعیت ترافیک در آزادراه قزوین - کرج تا شهر محمدیه (حدفاصل دانشگاه آزاد تا محمدیه) به سمت تهران به‌صورت نیمه‌سنگین است، وضعیت ترافیک در بقیه محور‌های مواصلاتی استان به‌صورت عادی است.

وی افزود: از رانندگان و مسافران عزیز تقاضا داریم از هر گونه عجله و شتاب پرهیز کنند، استراحت لازم و کافی بین مسیر را فراموش نکنند، همواره از کمربند ایمنی استفاده کنند و از توقف غیرضروری در حاشیه آزادراه‌ها بپرهیزند. 

رئیس پلیس راه استان قزوین در پایان با اشاره به اینکه پلیس با آمادگی کامل و آماده باش صد درصدی به منظور امنیت و آرامش مسافران در سرتاسر محور‌های مواصلاتی مستقر هستند به مسافران توصیه کرد: بستن کمربند ایمنی در هنگام رانندگی ضروری است و در هنگام وقوع تصادفات میزان صدمات وارده به سر و تنه و اعضای بدن را حدود ۷۰ درصد کاهش می‌دهد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.