سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شوک به فوتبال عراق؛

ایمن حسین دچار خونریزی قلبی شد

فدراسیون فوتبال عراق اعلام کرد ایمن حسین به دلیل وخامت وضعیت جسمانی خود به بیمارستانی در کویت منتقل شده است.

تیم ملی فوتبال عراق روز گذشته در اولین دیدار از مرحله سوم رقابت‌های مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ با نتیجه ۱ بر ۰ در ورزشگاه بین المللی بصره به پیروزی رسید. تک گل عراق در این مسابقه توسط ایمن حسین به ثمر رسید تا این تیم سه امتیاز اولین مسابقه خود در این مرحله را کسب کند.

اما ایمن حسین که ستاره عراق در این مسابقه بود، پس از پایان بازی همراه با سرمربی در نشست خبری حاضر نشد و مستقیما به بیمارستانی در بصره منتقل شد تا مشخص شود دچار خونریزی داخلی شده است.

ساعاتی بعد ایمن حسین با همراهی عدنان درجل، رئیس اتحادیه فوتبال عراق، با آمبولانس به گذرگاه مرزی صفوان منتقل شد تا راهی بیمارستان مجهزتری در کویت شود و در آن بیمارستان تحت درمان قرار بگیرد.

این اتفاق در حالی رخ داد که فاصله بصره تا بغداد بیشتر از فاصله این شهر تا بغداد بود و امکان جابجایی ایمن حسین با هواپیما نیز وجود نداشت؛ بنابراین تصمیم بر این شد که این بازیکن به صورت زمینی به کویت منتقل شود تا هر چه سریع‌تر مراحل درمانی وی در بیمارستانی مجهز آغاز شود.

فراس بحرالعلوم، یکی از اعضای فدراسیون فوتبال، درباره شرایط این بازیکن گفت: ایمن حسین احتمالاً در اثر برخوردی در حین مسابقه دچار خونریزی داخلی شده است. خونریزی او در بخش آئورت قلب است. در بصره ابتدا دو شیشه و نیم خون به او تزریق شد، اما فایده‌ای نداشت و او به کویت منتقل شد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.