سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مربی سیستان و بلوچستان موفق به کسب سکوی ارزشمند جهانی شد

مدیرکل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان گفت: «مجتبی کیخا» مربی قهرمان پرور و کاربلد سپک تاکرا در این استان موفق به کسب سکوی ارزشمند جهانی شد.

عباس شیبک  بیان کرد: تیم ملی مردان سپک تاکرای جمهوری اسلامی ایران که «مجتبی کیخا» را بعنوان مربی موفق سیستان و بلوچستان به همراه داشت، توانست در رقابت‌های قهرمانی جهان به مدال برنز بخش سه نفره در رده دویژن A دست پیدا کند.

وی افزود: در این بخش ۱۱ تیم در دویژن A برای کسب عنوان قهرمانی در سه گروه به رقابت پرداختند که تیم ملی سپک تاکرای ایران در گروه سوم با تیم‌های پاکستان و بنگلادش همگروه بود که در نهایت با غلبه بر این دو تیم راهی نیمه نهایی شد.

مدیرکل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان ادامه داد: تیم سه نفره ایران در برابر آمریکا که از وجود بازیکنان اهل لائوس سود می‌برد در یک بازی نزدیک ۲ بر یک نتیجه را واگذار کرد و در نهایت به عنوان سومی مشترک با استرالیا دست پیدا کرد، تیم ملی چین تایپه هم به عنوان قهرمانی دست پیدا کرد.

وی اظهار کرد: «مجتبی کیخا» مربی با تجربه و نامدار سپک تاکرا سیستان و بلوچستان با سابقه ۹ سال مربیگری در تیم‌های ملی جوانان و بزرگسالان و همچنین سرمربیگری تیم ملی امید کشور، بعد از چهار سال با بازگشت خود سکوی جهانی برای ایران به ارمغان آورد.

شیبک گفت: این ورزشکار سیستان و بلوچستانی با مقام اول مسابقات جهانی تایلند از موفق‌ترین و مقام آورترین مربیان تاریخ سپک تاکرا کشور بوده، همچنین معرفی بیش از ۳۰ ملی پوش از استان به تیم‌های ملی و همچنین مقام آوری هشت بازیکن جهانی و آسیایی از شاگردان این مربی استان است.

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.