سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فراخوان شرکت در رویداد جایزه ملی فناوری نکست در اصفهان

فراخوان شرکت در دومین رویداد جایزه ملی فناوری نکست با هدف توسعه سبد محصولات دانش‌بنیان در اصفهان منتشر شد.

رئیس شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان گفت: تیم‌های متقاضی می‌توانند تا ۱۰ مهرماه طرح‌های خود را به نشانی اینترنتی www.next-prize.ir ارسال کنند. 


قاسم مصلحی با اشاره به سه حوزه اصلی این رویداد افزود: این سه حوزه شامل «فناوری‌های مواد و ساخت پیشرفته»، «فناوری‌های اپتیک، کوانتوم و میکروالکترونیک» و «زیست‌فناوری و پزشکی دقیق» می‌شود.


وی ادامه داد: گسترش فعالیت‌های تحقیق و توسعه و تمرکز بر فناوری‌های پیشران، تکامل و هم‌گرایی فناوری‌های مجزای پیشین برای حل چالش‌های اقتصادی، اجتماعی، محیطی و نهادی از جمله اهداف برگزاری این رویداد است.


قاسم مصلحی گفت: یکی از اقدامات ما در حمایت از شرکت‌های بزرگ در رویداد ملی نکست، ورود هرچه بیشتر صنایع بزرگ به توسعه فناوری در کشور است که علاوه بر رفع نیاز‌های فناورانه خود، به توسعه بازار و هم‌افزایی در این حوزه نیز کمک می‌کند.


وی افزود: شرکت‌هایی که در رویداد ملی فناوری نکست شرکت می‌کنند، باید در این حوزه سابقه فعالیت مناسبی داشته و محصولات مختلفی را تولید کرده باشند که نشان از توان آنها باشد.


مصلحی در خصوص جوایز این رویداد نیز گفت: طرح اول این مسابقه ۵ میلیارد تومان جایزه نقدی و ۱۵ میلیارد تومان تسهیلات، طرح دوم ۳ میلیارد تومان جایزه نقدی و ۹ میلیارد تومان تسهیلات و طرح سوم ۲ میلیارد تومان جایزه نقدی و ۶ میلیارد تومان تسهیلات دریافت خواهند کرد.


دومین رویداد جایزه ملی فناوری نکست با هدف توسعه سبد محصولات دانش‌بنیان به همت شرکت‌های بزرگ و بالغ فعال در عرصه فناوری، به میزبانی شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان ۲۸ و ۲۹ آذر برگزار می‌شود.


شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان، بنیانگذار و مبدا و مراکز رشد در کشور بوده و اولین مرکز رشد کشور در سال ۱۳۷۹ در این شهرک تأسیس شده است.


در حال حاضر در این شهرک بیش از ۷۰۰ شرکت دانش‌بنیان و فناور مستقر هستند که برای بیش از ۹۵۰۰ نفر به طور تمام وقت یا پاره وقت اشتغال‌زایی کرده‌اند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.