سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تجلیل شهردار زرند از آتش نشان فداکار کارخانه کک و قطران 

آتش نشان فداکار شاغل در کارخانه کک و قطران زرند که جان خانواده‌ای را نجات داده بود از سوی شهردار زرند مورد تقدیر قرار گرفت.

سجاد منصوری سرپرست معاونت فرهنگی و اجتماعی بهمراه مرتضی بخشی رئیس این سازمان ضمن دیدار با آتش نشانان کارخانه کک و قطران به نیابت از مهندس علی ضیاءالدینی شهردار زرند از آقای محمدرجبی قدردانی کردند.
 

سجاد منصوری در این دیدار از خود گذشتگی و زحمات آتش نشانان را الگوی جامعه دانست و از زحمات همه آتش نشانان زرندی تقدیر و تشکر نمود.

سجاد منصوری با اعلام اینکه همه آتش نشانان مجاهدان عرصه ایثار و فداکاری می‌باشند گفت: بی ادعایی و کار‌های خالصانه، از خودگذشتگی و احساس مسئولیت در برابر همه حوادث طبیعی و پیش بینی نشده از خصوصیات بارز آتشنشانان می‌باشد.


وی با اعلام اینکه شهردار زرند به محض دریافت خبر این فداکاری دستور قدردانی از این آتش نشان را دادند گفت:به جرات می‌توان گفت تمام هم و غم آتش نشانان و نجاتگران خوب شهرمان، عملکرد قابل قبول در هنگام بروز حوادث و حفاظت از جان و مال مردم است.


شایان ذکر است آقای محمد رجبی و گروه آتش نشانان کارخانه کک و قطران شماره ۲، چند شب پیش سرنشینان خودروی هم میهن زاهدانی که به سمت یزد در حال حرکت بوده و دچار حریق شده بود را با سرعت عمل خود خاموش و سرنشینان آن را از مرگ حتمی نجات دادند.

برچسب ها: آتش نشانی ، تجلیلی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.