سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تیراندازان برتر لیگ خراسان رضوی معرفی شدند

رئیس هیات تیراندازی خراسان رضوی گفت: ۳۰ تیم با ۲۰۰ تیرانداز در ۹ مرحله در بخش تفنگ و تپانچه بادی جام زنده یاد محمود سوقندی با هم رقابت کردند.

غلامحسین نقدیان گفت: در بخش تیمی تفنگ بانوان هیات شهرستان سرخس مقام نخست را کسب کرد، پرشین فلور مشهد دوم شد و آکادمی صنعت گاز سرخس به مقام سوم دست یافت.

وی ادامه داد: در تیمی تفنگ آقایان پرشین فلور، پالایشگاه گاز شهید هاشمی نژاد سرخس و هیات شهرستان نیشابور مقام‌های برتر را بدست آوردند.

رئیس هیات تیراندازی خراسان رضوی اظهار کرد: در تیمی تپانچه بانوان پرشین فلور، توان توس مشهد و دانشگاه فردوسی مشهد بر سکوی نخست تا سوم قرار گرفتند.

وی افزود: در تیمی تپانچه آقایان نیز شهدای مدافع امنیت (الف) به مقام نخست دست یافت، پرشین فلور دوم شد و همیشه شاداب مشهد بر سکوی سوم ایستاد.

نقدیان ادامه داد: در انفرادی تفنگ بانوان بزرگسال نیز الهام شادکانی، رئوفه امیری زاده و مژده مقیسه مقام نخست تا سوم را کسب کردند.

وی گفت: در انفرادی تفنگ آقایان بزرگسال هم مجید براهو، علی گرمابی و حمید خراسانی به مقام نخست تا سوم دست یافتند.

رئیس هیات تیراندازی خراسان رضوی اظهارکرد: در انفرادی تپانچه بانوان بزرگسال زینب بکائیان به مقام نخست دست یافت، نجمه سعادتی نسب و مبینا رودی دوم و سوم شدند.

وی افزود: در بخش آقایان نیز حسین ظفر جعفرزاده، پیمان شاداب مهر و محمود سبحانی مقام‌های برتر را بدست آوردند.

نقدیان گفت: در انفرادی تفنگ بانوان جوان هم سحر لطفی نیا، ویدا شالچین و ندا علیمیرزایی به مقام اول تا سوم دست یافتند و در انفرادی تفنگ آقایان جوان هم علی باقری، سید محمدعلی برادران و شایان بهاری بر سکو‌های برتر ایستادند.

رئیس هیات تیراندازی خراسان رضوی افزود: در انفرادی تپانچه بانوان جوان عارفه جانگداز، آیناز عرب محقی و مهدیه خیاط زاده و در انفرادی تپانچه آقایان جوان سعید پورباقری، عرفان قربان پور و معین بامداد روی سکو قرار گرفتند.

وی اظهار کرد: در انفرادی تفنگ بانوان نوجوان مائده باباشکوری، شیرین بهاری و هلیا اشکذری و در انفرادی این بخش آقایان محمدحافظ زویچی ترک، آرمان یاوری و طا‌ها عطامهر و در انفرادی تپانچه آقایان نوجوان محمدمهدی نوبهاری و آرمین سعیدان برتر شدند.

نقدیان افزود: در سطح طلایی لیگ رشد تفنگ بانوان، ویدا شالچین، نرجس مرادی پور و سحر لطفی نیا و در سطح نقره‌ای مائده شریعتمدار، زهرا ابراهیمی و ندا علیمیرزایی و در سطح برنزی الهام بهروزی منش، معصومه شاهسون و سحر مظلوم مقام‌های برتر را بدست آوردند.

وی ادامه داد: در سطح طلایی لیگ رشد تپانچه آقایان محمود سبحانی، محمود طاهری شرق و مهدی حیرانی و در سطح نقره‌ای سید پوریا پورحسینی، علی شمس داودلی و مهدی گروهی و در سطح برنزی یدالله قربان پور و غلامحسین انصاری به عناوین برتر دست یافتند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.