سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کمک آموزش وپرورش زرند به انتخاب رشته کنکوری ها

مدیر آموزش و پرورش زرند از راه‌اندازی پایگاه انتخاب رشته کنکور برای ارائه خدمات مشاوره به داوطلبان باتعرفه دولتی خبر داد.

عبدالوحید جعفری با بیان اینکه پایگاه انتخاب رشته آموزش و پرورش با دریافت تعرفه‌های دولتی خدمات مشاوره و انتخاب رشته به داوطلبان ارائه می‌دهد، گفت: پیش‌بینی می‌شود حدود ۴۰ درصد داوطلبان برای دریافت خدمات مشاوره و انتخاب رشته به این پایگاه‌ها مراجعه کنند.

وی با بیان اینکه پایگاه انتخاب رشته آموزش و پرورش جزو مطمئن‌ترین پایگاه‌های انتخاب رشته هست تصریح کرد: مشاوران حاضر در پایگاه‌های انتخاب رشته آموزش و پرورش جزو مشاوران زبده و با تجربه هستند.

جعفری گفت: پایگاه انتخاب رشته آموزش و پرورش از روز سه‌شنبه (۱۳ شهریور۱۴۰۳) برای ارائه خدمات مشاوره و انتخاب رشته به داوطلبان آماده هستند و فعالیت این پایگاه تا اتمام مهلت انتخاب رشته داوطلبان ادامه خواهد داشت.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان زرند گفت: داوطلبانی که قصد انتخاب رشته دارند صرفا با مشاوران تحصیلی مشورت کنند، هرکسی صلاحیت مشاوره دادن در امر مهمی مثل تحصیل داوطلبان را ندارد و داوطلبان نباید به هر کسی اعتماد کنند، داوطلبان آزمون سراسری برای انتخاب رشته حتما باید با مشاوران دیدار و گفت و گوی حضوری داشته باشند، چون گفت‌وگوی چهره به چهره داوطلبان با مشاوران سبب می‌شود با شناخت بهتری از داوطلب، فرایند انتخاب رشته انجام شود.

برچسب ها: انتخاب رشته ، مشاوره
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.