سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۱۵۰ میلیارد ریال اعتبار اربعین به شهرداری سرپل‌ذهاب اختصاص یافت

شهردار سرپل‌ذهاب سهم این مدیریت شهری از محل اعتبارات اربعین امسال را ۱۵۰ میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: از این مبلغ تاکنون ۶۵ میلیارد ریال آن واریز شده است.

ابراهیم شهبازبیگی شهردار سرپل‌ذهاب گفت: از مجموع این اعتبار ۵۰ میلیارد ریال به منظور توسعه و تکمیل زائرسرای شهر سرپل ذهاب اختصاص یافته که به منظور اسکان و پذیرایی زائران اربعین در محل پارک نشاط شهرستان سرپل ذهاب در حال ساخت است.

به گفته وی این زائر سرا اکنون توسط قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا (ص) به عنوان پیمانکار این طرح در حال اجرا است و ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی همچنین توضیح داد که این زائراسرا دارای ۱۳ سوئیت ۴۵ متر مربعی است که هر سوئیت قابلیت اسکان بیش از ۱۰ نفر را دارد.

شهردار سرپل ذهاب در ادامه گفت: همچنین دومین طرحی که در اعتبارات اربعین گنجانده شده پروژه روکش آسفالت معابر اصلی تردد زوار در سطح شهر است که ۵۲ میلیارد ریال جهت اجرای آن اختصاص یافته و شامل انجام روکش آسفالت بلوار احمد ابن اسحاق حدفاصل میدان قائم تا خروجی شهر به سمت کمربندی قصرشیرین است که هم اکنون در دست اقدام است.

شهبازبیگی در ادامه از خرید یک دستگاه بیل بکهو از محل اعتبارات امسال اربعین به این شهرداری خبرداد و اضافه کرد: به همین منظور نیز ۴۸ میلیارد ریال اعتبار اختصاص یافته و در صورت کافی نبودن اعتبار آن مابقی اعتبار مورد نیاز از محل عتبارات شهرداری تامین می‌شود.

سید جعفر امامیان دبیر ستاد اربعین استان کرمانشاه پیش‌تر در نشست خبری در محل مرز خسروی مجموع اعتبار ابلاغی اربعین امسال استان کرمانشاه را هفت هزار میلیارد ریال اعلام کرد که از این میزان تاکنون ۷۳۰ میلیارد ریال آن جذب شده و سهم شهرداری‌های استان کرمانشاه از این میزان اعتبار چهار هزار میلیارد ریال است و افزود: ۲۰ درصد از این اعتبارات به حساب شهرداری‌ها واریز شده است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.