سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افتتاح جشنواره پایگاه اُسوه در اندیمشک

آئین افتتاحیه جشنواره پایگاه‌های اُسوه ناحیه مقاومت بسیج شهرستان اندیمشک برگزار شد.

آئین افتتاحیه جشنواره پایگاه اُسوه ناحیه مقاومت بسیج شهرستان اندیمشک با حضور فرماندار، امام جمعه و فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان در حسینیه عاشقان ثارالله برگزار شد.

حجت‌الاسلام سید کمال موسوی، در این آیین اظهار کرد: برخلاف رژیم بعثی، امتیاز ما در هشت سال دفاع مقدس فنون نظامی نبود بلکه معنویت بسیج، سپاه و رزمندگان، رمز موفقیت ما بود تا به پیروزی دست یابیم.

امام جمعه شهرستان اندیمشک افزود: معنویت در جنگ تحمیلی، ما را در جنگ ممتاز کرد و سبب شد تا چشم جهانیان به بسیج و سپاه و نظام اسلامی خیره شود و محبوبیت برای سپاه و بسیج به ارمغان آورد.

وی تصریح کرد: اوج معنویت و ارتباط با خداوند متعال باعث شد تا رزمندگان ما استقامت کنند و توسل رزمندگان به خداوند و توجه خداوند به رزمندگان بود.

حجت‌الاسلام موسوی عنوان کرد: باید به معنویت و ارتباط با خداوند سبحان توجه ویژه‌ای داشته باشیم چرا که معنویت سبب نجات ما خواهد شد.

سرهنگ پاسدار سید عطاءاله موسوی نيز توضیحاتی در خصوص این جشنواره ارائه داد و بیان کرد: به جرأت می‌توان گفت که برای بسیج هیچ کاری نشد ندارد و بسیج بن‌بست نمی‌شناسد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان اندیمشک خاطرنشان کرد: بسیجیان مایه مباهات و افتخار ما هستند و با قدرت بیشتر برای اعتلای بسیج و خدمت به مردم گام برمی‌داریم.

برچسب ها: اندیمشک ، بسیج
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.