سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استاندار البرز:

پیشرفت فیزیکی آزادراه شهید سلیمانی کرج به ۷۳ درصد رسید

عبدالهی گفت: با پیگیری‌های ملی ، همراهی مسئولان کشوری و با تغییرات مدیریتی پیشرفت فیزیکی آزاد راه شهید سلیمانی کرج از ۳۲ درصد در سال ۱۴۰۰ به ٧۳ درصد در زمان کنونی رسیده است.

استاندار البرز حاشیه بازدید از روند پیشرفت پروژه آزادراه شهید سلیمانی کرج گفت: ساخت پروژه کنارگذر شمالی کرج که به نام شهید سلیمانی مزین شد از سال ۹۵ آغاز شد و طی این مدت با فراز و نشیب های فراوانی به واسطه معارضان و عدم تامین اعتبار مواجه شد.

وی ادامه داد: براین اساس با پیگیری‌های ملی و همراهی مجموعه مسئولان مربوطه و با تغییرات مدیریتی اکنون این پروژه شتاب گرفته و طبق گفته مدیر پروژه در صورت تامین اعتبار تا پایان امسال به بهره برداری می‌رسد.

عبداللهی گفت: تکمیل این آزادراه بعنوان مکمل ادامه آزادراه شهید همت در البرز بیش از ۴۰ درصد بار ترافیک ورودی شهر کرج را به خود اختصاص می دهد.

وی افزود: البته باید در زمینه توسعه آزادراه کرج _ قزوین نیز تدابیر لازم اتخاذ شود چرا که مصوبه 2 طبقه شدن این آزادراه اخذ شده و باید روند برنامه ریزی و اجرای آن از سوی اداره کل راهداری استان مورد پیگیری قرار گیرد.

عبداللهی گفت: آزادراه شهید سلیمانی به طول ۱۷.۵ کیلومتر از انتهای شرقی به جاده چالوس و آزادراه شهدای البرز و از انتهای غربی به خیابان خوارزمی و آزادراه کرج_قزوین می رسد.

استاندار البرز اضافه کرد: همچنین شاخص ترین قسمت این پروژه پل B۱ می‌باشد که بزرگترین پل خاورمیانه به شمار می‌رود که با پیشرفت چشمگیری در حال اجرا می‌باشد و سازه ها و پیچیدگی مهندسی این پل در کشور بی نظیر است.

عبداللهی گفت: جای خرسندی و افتخار دارد که این پروژه با توان مهندسان ایرانی و ظرفیت های داخلی کشور در حال اجرا است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.