سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پل سوم هلیل رود کلنگ زنی شد

فرماندار جیرفت گفت: پل یادگار امام ترافیک جیرفت را به شکل چشمگیری کاهش می دهد.

احمد بلندنظر در مراسم کلنگ زنی پروژه احداث پل یادگار بر روی رودخانه هلیل، گفت: امروز شاهد آغاز عملیات اجرایی سه پروژه بزرگ، یکی ساخت یکهزار واحد مسکن ملی و دیگری نصب ۲۰۰ دستگاه آسانسور به ارزش ۲۵۰ میلیارد تومان و محوطه سازی و آسفالت معابر مسکن‌های مهر وپل سوم بر روی هلیل جمعا با اعتباری بالغ بر دوهزار میلیارد تومان هستیم. 

بلندنظر بیان کرد: احداث پل سوم هلیل رود یکی دیگر از پروژه‌های عمرانی بزرگی است که امروز کلنگ زنی می‌شود این پل بار ترافیکی پل اول را کاهش می‌دهد و مایه خیر و برکت برای اهالی منطقه کلرود و کهوروئیه بخش اسماعیلی وبخش مرکزی شهرستان‌های همجوار خواهد شد.

فرماندار جیرفت تصریح کرد: پل سوم هلیل رود یکی از شاخصه‌های توسعه شهر جیرفت محسوب می‌شود و با شروع احداث این پل، شاهد جهش توسعه در این منطقه خواهیم بود.

وی اضافه کرد: احداث پل یادگارباعث ارزش افزوده بیش از یکهزار هکتار از اراضی دولتی در منطقه کلرود و کهوروئیه می‌شود و بدین ترتیب این اراضی برای تأمین طرح‌های دولتی همچون طرح مسکن مورد بهره برداری قرار خواهند گرفت.

بلندنظر تصریح کرد: توسعه منطقه‌ای یکی از پارامتر‌های جهش هر منطقه‌ای است که ارکان آن راه و شهرسازی می‌باشد و در واقع راه و شهرسازی دستگاه پیشران توسعه است بنابراین جهش توسعه با اجرای پروژه‌های بزرگ محقق می‌شود.

وی اظهار کرد: یکی از امتیازات نظام مقدس جمهوری نسبت به سایر نظام‌های کشور‌ها این است که مسئولین، مسئولیت را فرصتی برای خدمت به مردم و اندوخته‌ای برای آخرت خود می‌دانند و توسعه و پیشرفت کشور حاصل این اندیشه و تفکر است.


فرماندار جیرفت افزود: در هفته دولت ۹۶ طرح افتتاح و ۴۰ پروژه نیز کلنگ زنی شد که مجموع اعتبار این پروژه‌ها یکهزار و ۴۰۰ میلیارد تومان است.


پل یادگار با ۹ دهانه به طول ۴۲۰ متر مربع به عنوان سومین پل بر روی رودخانه هلیل رود با اعتباری بالغ بر۴۵۰ میلیارد تومان احداث می‌شود. 

برچسب ها: احداث ، توسعه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.