سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تشدید نظارت بر مراکز جمع‌آوری محصولات کشاورزی در آذربایجان‌غربی

رئیس جهاد کشاورزی آذربایجان‌غربی از تشدید نظارت بر مراکز خرید محصولات کشاورزی به ویژه سیب درختی و گوجه فرنگی در استان خبر داد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان‌غربی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان اظهار کرد: تشدید نظارت بر مراکز جمع‌آوری محصولات کشاورزی در مناطق مختلف استان به ویژه سیب صنعتی و گوجه فرنگی به منظور رعایت استاندارد‌های بهداشتی و جلوگیری از ورود محصولات ناسالم ضروری است.

خسرو شهبازی ادامه داد: در فصل برداشت سیب درختی و گوجه فرنگی، مراکز متعددی در سطح استان برای جمع آوریو خرید محصولات کشاورزی برپا می‌شوند تا سیب‌های زیر درختی، گوجه فرنگی و سایر محصولات کشاورزی به صورت بهداشتی خریداری کرده و برای تولید کنسانتره و آب‌میوه به کارخانجات ارائه دهند. 

این مقام مسئول می گوید: این مراکز نقش مهمی در حمایت از کشاورزان دارند، چرا که با خرید سیب‌های درجه دو و زیر درختی، از هدر رفت محصولات جلوگیری کرده و به افزایش درآمد باغداران کمک می‌کنند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان‌غربی خاطر نشان کرد: نزدیک به چهل مرکز خرید و جمع آوری در مناطق مختلف استان در نظر گرفته است که حدود یک میلیونو دویست هزار تن سیب زیر درختی یا صنعتی و گوجه فرنگی از کشاورزان خریداری کرده و به کارخانجات تولید کنسانتره و آب میوه تحویا خواهن داد.

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.