سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس اتحادیه بارفروشان:

توزیع روزانه میوه و صیفی به ۲۳ هزارتن رسید

رئیس اتحادیه بارفروشان از توزیع روزانه ۲۲ تا ۲۳ هزارتن میوه و صیفی در میدان خبر داد و گفت: با توجه به کاهش تقاضا، روزانه ۲ تا ۳ هزارتن محصول در میدان باقی می‌ماند.

اکبر یاوری رئیس اتحادیه بارفروشان در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: با توجه به ایام تعطیلات و ازدیاد عرضه در برابر تقاضا شاهد رکود حاکم بر بازار هستیم.

او از کاهش ۱۰ درصدی قیمت میوه  خبر داد و گفت: با توجه به کاهش تقاضا در برابر عرضه، قیمت اکثر اقلام کاهش یافته است که با بازگشت مردم از سفرها، بازار به روال قبل بازمی گردد.

یاوری از توزیع روزانه ۲۲ تا ۲۳ هزارتن میوه و صیفی در میدان مرکزی خبر داد و گفت: روزانه دلیل ۲ تا ۳ هزارتن بار در میدان بدلیل کمبود تقاضا می ماند.

رئیس اتحادیه بارفروشان ادامه داد: قیمت کنونی هرکیلو پیاز زرد ۱۵ تا ۱۷ هزارتومان، پیاز سفید ۱۱ تا ۱۴ هزارتومان، سیب زمینی ۸ تا ۱۴ هزارتومان، گوجه فرنگی ۱۲ تا ۱۶ هزارتومان، خیار گلخانه ای ۲۰ تا ۲۷ هزارتومان،خیار اصفهان ۱۷ تا ۱۸ هزارتومان، خیار رسمی ۲۵  هزارتومان است که حداکثر با احتساب ۳۰ تا ۳۵ درصد سود باید در خرده فروشی ها عرضه شود.

او در واکنش به عرضه نارنگی در مغازه های سطح شهر گفت: در حال حاضر مخالف ورود نارنگی و کیوی خارج از فصل به بازار هستیم چراکه به سبب رنگ آوری احتمال به خطر افتادن سلامت افراد وجود دارد، از این رو وزارت جهاد با ورود به این قضیه نباید به سورتینگ داران اجازه ورود و رنگ آوری دهد. 

خبرنگار: آزاده محبی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.