سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افزایش ۱۴ درصدی پرواز‌های خارجی از ابتدای سال

مدیرعامل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) گفت: میزان پرواز‌های خارجی از ابتدای امسال نسبت به سال گذشته رشد ۱۴ درصدی داشته است.

سعید چلندری، مدیرعامل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران با بیان اینکه روند انجام پرواز‌های خارجی در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته نه تنها کاهش نیافته است بلکه افزایشی بوده است؛ گفت: با توجه به اتمام تعطیلات، شاهد افزایش تعداد پرواز‌های خارجی هستیم و در این زمینه هم برنامه‌ریزی‌های لازم برای پاسخ‌گویی به نیاز مسافران را انجام داده‌ایم.

وی ادامه داد: تمامی پرواز‌های خارجی با استفاده از ناوگان پهن پیکر انجام می‌شود؛ بنابراین در این زمینه مشکلی از لحاظ پاسخ‌گویی وجود ندارد و روزانه از طریق همین هواپیما حدود ۲۵۰ تا ۳۰۰ مسافر جابه‌جا می‌شوند؛ در نتیجه علاوه بر تعداد مسافر تعداد پرواز‌ها هم افزایش یافته است.

او اظهار کرد: خوشبختانه از ابتدای سال شاهد رشد ۱۴ درصدی در پرواز‌های خارجی بودیم و نه تنها تعداد پرواز‌ها نسبت به سال گذشته کاهش نیافته است بلکه افزایش داشته است.

چلندری اظهار کرد: تحولات اخیر منطقه در تعداد پرواز‌ها اثر نگذاشته است و نه تنها تعداد پرواز‌ها کاهش نداشته است بلکه سه مقصد ترکیه، نجف و امارات به عنوان پرتردد‌ترین مسیر مسافران خارجی از فرودگاه امام خمینی (ره) بوده است.

خبرنگار: محبوبه کباری 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.