سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ورود بی‌سابقه گردشگران تابستانی به شهرستان خلخال

فرماندار خلخال گفت: ورود گردشگران و مسافران تابستانی به شهر خلخال در تعطیلات در شهریور ماه بی سابقه است.

سیدجواد یحیی‌زاده، با اشاره به ورود بی سابقه گردشگران و میهمانان به شهرستان خلخال گفت: ورود بی‌سابقه گردشگران و مسافران تابستانی به شهر خلخال در ایام پایانی ماه صفر موجب تکمیل شدن ظرفیت مراکز اقامتی، هتل‌ها و اقامتگاه‌های بوم‌گردی شهرستان خلخال شده است.
فرماندار خلخال افزود: تمامی تمهیدات لازم برای حضور گردشگران در خصوص نان و اقلام غذایی پیش‌بینی و کمبودی در شهرستان وجود ندارد.
به گفته او، بیشترین تردد از جاده خلخال به اسالم بوده که یکی از زیباترین جاذبه‌های ایران در خلخال است؛ تمامی پارک‌ها و مناطق گردشگری مملو از حضور مسافران است.
یحیی‌زاده با اعلام آمار تردد طبق اعلام راهداری از روز یکشنبه تا روز سه شنبه به میزان ۱۰۸ هزار تردد گفت: آب و هوای خوب خلخال و طبیعت گردشگری و مناظر و جلوه‌های دیدنی در مسیر‌های ارتباطی و مناطق روستایی موجب حضور گردشگران شده است.
او با اشاره به افتتاح ۴ هتل خانبند در خروجی گیلوان به ماسال، هتل امینی گیلوان، هتل دومان در روستای مجره و مرکز اقامتی رفاهی مهستان اندبیل در روستای اندبیل در نزدیکی شهر خلخال افزود: این هتل‌ها با تمام ظرفیت در اختیار مهمانان و گردشگران است و دو هتل بزرگ و مرکز اقامتی در سهرابی نژاد در جاده اسکستان و مرکز اقامتی و رفاهی و گردشگری یارپاق در مرکز شهر خلخال تا ماه‌های آینده به بهره برداری می‌رسد که تاثیر زیادی در اقامت مسافران در شهر خلخال و ماندگاری مسافران خواهد داشت.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.