سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شهروند خبرنگار خوزستان؛

مشکلات وام مسکن ملی اندیمشک از زبان متقاضیان

شهروند خبرنگار ما با ارسال پیام مشکل وام مسکن ملی شهرستان اندیمشک را بیان کرد و درخواست رسیدگی دارد.

متقاضیانی که اقدام به درخواست مسکن ملی در شهرستان اندیمشک استان خوزستان کرده اند اکنون با مشکل نرخ بالای سود وام مواجه شدند.

شهروند خبرنگار ما به عنوان یکی از متقاضیان این پروژه در ادامه به توضیح کامل مشکلاتشان کرده است و از مسئولان درخواست رسیدگی دارد.

متن پیام شهروند خبرنگار
باسلام و عرض ادب؛ سلام به تیم باشگاه خبرنگاران جوان استدعا دارم مطلبی که میخوام به عرضتون برسونم به گوش مسئولین برسانید چراکه این دغدغه تمام متقاضیان مسکن ملی است. سال ۹۸ در طرح مسکن ملی شهرستان اندیمشک ثبت نام کردم فرم را هم دارم دوسال بعد استارت پروژه را زدند طی این مدت پول ما در حساب بانکی بود؛ ما جزء فاز یک بودیم، اما ما را جزء مرحله دوم حساب کردن که این خود تخلف آشکار است.

 مورد دوم نرخ تسهیلات است من مددجوی کمیته امداد هستم قرار بود این وام ۴ درصدی باشد، اما شهرسازی و بانک مسکن اعلام بی خبری می‌کند تا مرحله نازک کاری با آورده خودمان از سال ۱۳۹۹ تکمیل شد متاسفانه همان موقع وام ۵۵۰ تومانی بجای ۴۵۰ تا ۳۵۰ ابلاغ شد حالا هم که نوبت تکمیل پروژه است نه خبری از مابه التفاوت است نه ان ۴ درصد سود بانکی و عجیب‌تر اینکه از ما خواستن در کافی نت عکس بگیریم و حساب جداگانه باز کنیم بانک هم میگوید نرخ سود ۲۳ درصد است و ضامن باید بیاورید مگر ما درخواست ودیعه کردیم دولت این وام سرخود را بدون ضامن به مردم ارائه کرده و ابلاغیه هم ۱۸ درصد درنظر گرفتن حال ما با این همه چالش مواجه شدیم گویا میخواهند با مردم این سود بانکی را ۲۳ درصد در نظر بگیرند با اقساط ماهیانه ۱۰ میلیون تومان خواهش میکنم این مورد بررسی کنید باید در این خصوص شفاف سازی شود.  

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.