سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ایجاد بیش از ۵۰۰ فرصت شغلی برای مددجویان کمیته امداد در خراسان جنوبی

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان جنوبی گفت: امسال بیش از ۵۰۰ فرصت شغلی برای مددجویان این نهاد ایجاد شده است.

عرب مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان جنوبی گفت: ۵۱۴ فرصت شغلی از ابتدای امسال تاکنون برای مددجویان زیر پوشش این نهاد ایجاد و ۶۰۰ میلیارد ریال هم تسهیلات به آنان پرداخت شده است.

او افزود: یکی از هدف‌گذاری‌های امسال ایجاد ۴ هزار و ۶۷۱ فرصت شغلی است که در صورت تحقق اعتبارات و همکاری بیشتر بانک‌ها این تعداد افزایش خواهد یافت.

عرب با اشاره به اینکه پارسال نیز ۴ هزار و ۷۳۸ فرصت شغلی با اعتبار ۵ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال ایجاد شد عنوان کرد: امسال هم مشابه پارسال سرانه تعیین شده برای هر شغل یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال بوده که بر همین مبنا بحث ایجاد شغل برای مددجویان دنبال می‌شود.


بیشتر بخوانید


مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان جنوبی گفت: از ابتدای سال‌ ۲ هزار و ۷۰۰ نفر برای دریافت تسهیلات اشتغال ثبت نام کرده اند و تعداد زیادی هم از متقاضیان پارسال باقی مانده‌اند لذا با توجه به آمار بالای پشت نوبتی‌ها، به میزان توان پرداخت بانک‌ها افراد را معرفی می‌کنیم.

او بیان کرد: معمولا بیش از سهمیه تعیین شده بانک‌ها افراد معرفی می‌شوند که اگر ریزش داشته باشند به اندازه‌ای اعتبارات موجود بتوانیم تسهیلات جذب کنیم.

عرب با بیان اینکه پارسال در حوزه مهارت‌آموزی ۳ هزار و ۶۷۲ نفر شرکت کردند ادامه داد: برنامه امسال مهارت آموزی هزار و ۶۲۰ نفر است که به نسبت مدیریت هزینه‌ها و همراهی موسسات آموزشی یا خیران افزایش می‌یابد؛ پارسال ۲۳۶ نفر از طریق کاریابی وارد بازار کار شدند که امسال هم پیگیر هستیم این آمار تحقق یابد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.