سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بازگشت فضای شادی و نشاط به شبکه نسیم با آغاز ماه ربیع الاول

شبکه نسیم با اتمام ماه محرم و صفر و شروع ماه ربیع الاول، ماه جشن و سرور اهل بیت علیهم السلام، برنامه‌های این شبکه را تغییر می‌دهد.

شبکه نسیم، سری جدید برنامه‌های خوش نمک، کودک شو، نسیم آوا، منتخب برنامه بگو بخند و مهمانی را برای پخش در این ایام در نظر گرفته است.

سری جدید خوش نمک همزمان با اغاز ماه ربیع الاول به تهیه کنندگی مقداد مومن نژاد و مسعود رجبیان با اجرای آقایان علی فریادی و علی زرگر از پنج‌شنبه ۱۵ شهریور ماه ساعت ۲۰ به روی آنتن می‌رود و از روز شنبه ۱۷ شهریور ماه ساعت ۲۲ تا سه شنبه به پخش خود ادامه می‌دهد.

کودک شو به تهیه کنندگی حسین ربانی غریبی و به کارگردانی رضا مهرانفر و اجرای ملیکا شریفی نیا با ایتم‌های استنداپ کمدی و گروه سرود چهارشنبه ۱۴ شهریور تا جمعه ۱۶ شهریور ماه ساعت ۲۲ از شبکه نسیم پخش خواهد شد.

مهمانی به تهیه کنندگی حسن خدادادی، نویسنده و کارگردانی ایرج طهماسب از ۱۴ شهریور ماه ساعت ۲۱ به کنداکتور شبکه نسیم اضافه می‌شود این برنامه هر شب از شبکه نسیم پخش خواهد شد.

نسیم آوا به تهیه کنندگی و با اجرای محمدرضا محبی ۱۵ و ۱۶ شهریور ماه با پخش موسیقی‌های شاد و متناسب با ایام ربیع الاول ساعت ۱۷:۳۰ از شبکه نسیم به روی آنتن می‌رود.

همچنین، منتخب برنامه بگو بخند از روز شنبه ۱۷شهریور ماه ساعت ۲۰ از شبکه نسیم به روی انتن می‌رود و فصل جدید این برنامه از اول مهر به کنداکتور شبکه نسیم اضافه خواهد شد.

لازم به ذکر است طی نشست خبری با اهالی رسانه برنامه‌های فصل پاییز و زمستان نسیم توسط مدیران ارشد شبکه اطلاع رسانی خواهد شد.

منبع: روابط عمومی سیما 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.