سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

وزش باد شدید تا ۵ روز آینده مهمان نواحی جنوب کشور خواهد بود

مدیرکل پیش بینی سازمان هواشناسی گفت: وزش باد شدید و کاهش کیفیت هوا در نواحی جنوب و جنوب غرب کشور تا ۵ روز آینده ادامه خواهد داشت.

صادق ضیائیان مدیرکل پیش‌بینی سازمان هواشناسی کشور در گفت وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران با بیان اینکه در حال حاضر در نواحی جنوب کشور شاهد وزش باد شدید هستیم گفت: در برخی مناطق جنوب سیستان و بلوچستان و ارتفاعات هرمزگان در ساعات دیگر شاهد رشد ابر، رگبار پراکنده و وزش باد شدید خواهیم بود.

وی ادامه داد: امشب در ارتفاعات البرز مرکزی و پنجشنبه و جمعه در برخی مناطق استان‌های ساحلی دریای خزر و ارتفاعات البرز مرکزی و شرقی و شنبه در ارتفاعات البرز مرکزی افزایش ابر، رگبار و رعد و برق و وزش باد پیش بینی می شود.

ضیائیان توضیح داد: طی پنج روز آینده در نوار شرقی کشور به ویژه منطقه زابل در بعضی ساعت‌ها وزش باد شدید، گاهی خیزش گردوخاک و کاهش کیفیت هوا رخ می‌دهد.

وی با بیان اینکه  فردا جمعه در نواحی جنوب کشور شاهد تشدید  وزش باد خواهیم بود گفت: این شرایط روز شنبه در برخی مناطق جنوب غرب، شمال شرق، شرق، بخش هایی از مرکز و استان‌های واقع در دامنه‌های جنوبی البرز وزش باد نسبتا شدید تا شدید و خیزش گردوخاک انتظار می‌رود.

وی با بیان اینکه پنجشنبه و جمعه در نوار شمالی کشور کاهش نسبی دما رخ خواهد داد، گفت:  امشب دریای خزر و جمعه دریای خزر و شمال خلیج فارس مواج است.

خبرنگار: محبوبه کباری 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.