سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مطالبات مردم در سفر استاندار به بافق بررسی شد

در قالب طرح سپاس، استاندار یزد با ۹ خانواده شهید در شهرستان بافق دیدار کردند.

فاطمی استاندار یزد دردیدار با  خانواده‌های شهدا در بافق گفت: وظیفه خود می دانیم که در کنار کار‌های دیگر، از خانواده‌های شهدا و ایثارگران سرکشی کنیم و از نزدیک در جریان مشکلات آنها قرار گیریم. 

او افزود: در جریان این دیدار ها، از صفای باطن و بیت منورشان به نور شهدا، حظ معنوی خواهیم برد و بار تکلیفمان سنگین‌تر می‌شود؛ امیدواریم به گونه‌ای عمل کنیم که مدیون خون شهدا نباشیم. 

فاطمی بیان کرد: در کنار سرکشی‌ها برخی مطالبات هم مطرح و پیگیری شد از جمله بیمارستان ۹۶ تخت خوابی، مسکن فرهنگیان و نکاتی مربوط به روستا‌های باقرآباد، قطرم و شادکام که قرار شد جلسات پیگیری آنها هفته آینده با حضور مدیران برگزار شود. 

دهقان فرماندار بافق گفت: به ۹ خانواده شهید در قالب ۲ گروه، با حضور استاندار یزد، معاون سیاسی امنیتی و معاون عمرانی استاندار، امام جمعه بافق، بخشدار مرکزی و جمعی از مسئولان بافق سرزده شد.

او افزود: در طی این دیدار‌ها از زحمات شش خانواده شهید در شهرستان بافق و سه خانواده شهید نیز در روستا‌های بخش مرکزی تقدیر شد. 

حجت‌الاسلام زارع مدیرکل بنیاد شهید یزد گفت: این دیدار‌ها در قالب طرح سپاس، از قبل انجام می‌شد و تاکنون با حضور استاندار از ۷۰۰ خانواده شهید سرکشی شده است. 

او افزود: این دیدار‌ها به منظور تجلیل، تکریم و حل مسائل این خانواده‌های گرانقدر انجام می‌شود. 

در طی این سفر با خانواده‌های شهید هاشم زعیمیان، شهید محمدرضا کاظمیان، شهید محمد ابوئی، شهید متولی زاده، شهید اکرمی و شهید منصور بنی اسدیان، در بافق، روستای باقرآباد و مبارکه و شهید علی اصغر و غلامحسین رحیمی، شهید علی اکبر مرتضایی رتکی و شهید سید علی اکبر حسینی شیطوری در روستا‌های رتک و شیطور دیدار شد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.