سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان نور:

تصاویر غیرواقعی از تخریب جنگل الیمالات منتشر شد/ برخورد دستگاه قضا با متهمان

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان نور با بیان اینکه انتشار تصاویر غیر واقعی از تصرفات مجدد و قطع درختان پارک جنگلی آلیمالات گفت: فعل ارتکابی آنان جرم و از مصادیق نشر اکاذیب به منظور تشویش اذهان عمومی است که با دستور دادستان هویت متهمان شناسایی شده است.

امین یوسفی به تشریح آخرین اقدامات دستگاه قضا در خصوص سد الیمالات و تخلفات پیمانکار این پروژه اظهار کرد: در گذشته مدیر مجموعه سد الیمالات در اقدامی مجرمانه مبادرت به تخریب بخشی از اراضی ملی کرده که بلافاصله با ورود دادستانی در این خصوص پرونده‌ی قضایی تشکیل و در حال رسیدگی است.

وی افزود: از زمان تشکیل پرونده، ضمن دستور قضایی مبنی بر توقف هرگونه عملیاتی در محدوده‌  اراضی ملی و جنگلی مقرر شد، مدیر مجموعه سد الیمالات نیز حق تصرف شخصی و یا احداث سازه در آن مکان را نداشته و با توجه به عمومی بودن فضای مذکور، درصورت ضرورت، مسافران و گردشگران می‌توانند بدون پرداخت هرگونه هزینه‌ای، برای پارک خودروی خود از آن محل استفاده کنند.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان نور خاطرنشان کرد: همچنین مدیر مجموعه سد، در روزهای اخیر قصد تصرف مجدد و احداث سازه داشته که بلافاصله با ورود دادستانی از ادامه‌ی عملیات جلوگیری و باکس‌ها نیز جمع‌آوری و محل مذکور پلمب شد و عرصه در اختیار اداره منابع طبیعی قرار گرفت.

منبع: ایسنا

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.