سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شبیه‌سازی حمله به اسرائیل در مانور نظامی یمن

نیرو‌های مسلح یمن در مراسم فارغ‌التحصیلی گروه شهید اسماعیل هنیه مانور نظامی انجام دادند که شامل حمله به اهداف فرضی متعلق به رژیم صهیونیستی بود.

منطقه ششم نظامی نیرو‌های مسلح یمن امروز چهارشنبه شاهد مانور نظامی در مراسم فارغ التحصیلی «تیپ شهید اسماعیل هنیه» بود که شامل حمله به اهداف فرضی متعلق به رژیم صهیونیستی و یورش به شهرک‌های احتمالی از چندین مسیر با عملیات تاکتیکی خاص بود.

براساس گزارش المیادین، فارغ التحصیلان این مانور را با استفاده از انواع سلاح‌ها از جمله وسایل نقلیه، توپخانه، تک تیرانداز و نیرو‌های پیاده انجام دادند.

در این مراسم که تعدادی از اعضای تیپ ۳۱۰ زرهی فارغ التحصیل شدند، فرمانده سرتیپ علی الصبری و تعدادی از فرماندهان منطقه ششم نظامی به همراه فرمانداران مناطق مختلف یمن حضور داشتند. 

گفتنی است دو ماه پیش یگان‌های منطقه چهارم نظامی نیرو‌های مسلح یمن مانور نظامی پیچیده‌ای را با عنوان «مانور طوفان مخرب» انجام دادند.

در این مانور چندین واحد نظامی از جمله نیروی هوایی بدون سرنشین، توپخانه، تک تیرانداز، ضدتانک، پیاده، زرهی و مهندسی شرکت داشتند.

چندی پیش برخی منابع در صنعا، با تأیید پایان عملیات رصد بانک اهداف استراتژیک در عمق اراضی اشغالی، اعلام کردند که پاسخ یمن به حمله به بندر حدیده و ترورها در بیروت و تهران ویژگی‌های خاص خود را خواهد داشت. 

وزیر دفاع دولت صنعا در نشستی تاکید کرد که نیروهایش در تشکل‌های مختلف در بالاترین سطح آمادگی رزمی، روحی و لجستیک برای پاسخ به حمله اسرائیل به بندر حدیده قرار دارند و فرماندهی نظامی تمامی گزینه‌ها و احتمال‌ها را بررسی، نقاط ضعف دشمن صهیونیستی را با دقت مشخص و تمامی عوامل و تاکتیک‌های درگیری را تعیین کرده است.

 مترجم: مینا عظیمی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.