سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تصادف مرگبار پژو پارس با تیر چراغ برق در دزفول

تصادف مرگبار پژو پارس با تیر چراغ برق بهمراه یک کشته و یک مصدوم.

 روح الله بهشتی فرد مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری دزفول درباره جزئیات این حادثه گفت: امروز چهارشنبه این حادثه در ( لاین برگشت محدوده جاده شمش اباد و قلعه) ربع به سامانه ۱۲۵ اعلام و اطلاع رسانی شد.

وی افزود: ستاد فرماندهی عملیات سریعا اکیپ امداد و نجات ایستگاه عملیاتی شماره ۱ را به محل حادثه اعزام و بلافاصله اقدامات ایمنی صورت گرفت.

بهشتی فرد خاطرنشان کرد: در این حادثه که علت آن توسط پلیس راهور در دست بررسی است، یکدستگاه خودری سواری پژو پارس پس از برخورد با گاردریل و منحرف شدن از مسیر اصلی خود با تیر چراغ برق کنار جاده بشدت بخورد کرد که مرگ راننده جوان را رقم زد. همچنین سرنشین این خودرو از ناحیه سر و گردن بشدت مصدوم شد.

رئیس آتش نشانی دزفول خاطر‌نشان کرد: اکیپ اعزامی آتش نشانان علیرضا جرک،احمد پرور زاده و محمد رضا مجاهدی فرد به محض مستقر شدن در محل اقدامات ایمنی جهت جلوگیری از هر نوع حادثه بعدی را انجام دادند.

وی تصریح کرد : سرنشین خودرو که یک خانم حدودا ۲۵ ساله بود توسط فوریتهای پزشکی به بیمارستان منتقل اما راننده مرد جوان که حدودا ۲۸ سال سن داشت، بعلت شدت جراحات وارده در دم جان باخت که توسط آمبولانس به سازمان باغ بهشت انتقال داده شد.

 اکیپ آتش نشانی شمس آباد، نیروی انتظامی،اورژانس و سازمان باغ بهشت در این حادثه حضور داشتند.

برچسب ها: حادثه ، دزفول
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.