سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دستگیری فوری مخلین نظم عمومی در زرند

دادستان زرند از تحت تعقیب قرار گرفتن ۱۸ نفر از افرادی که به صورت گروهی با اخلال در نظم عمومی، شیشه خودروی برخی شهروندان را تخریب کرده اند، خبر داد.

رضا یعقوبی  با تشکر از نیروی انتظامی برای دستگیری فوری مجرمین و به ویژه افرادی که با تخریب خودروی شهروندان منجر به ایجاد رعب در مردم شده بودند، گفت: پس از وصول گزارش‌های مردمی و نیروی انتظامی، فورا با ارجاع پرونده به شعبه اول بازپرسی، دستور بازداشت موتور سوارانی که با صورتی پوشیده اقدام به تخریب اموال مردم و به ویژه شیشه خودروی شهروندان به وسیله اشیای مختلف می‌کردند صادر و این موضوع در کوتاه‌ترین زمان ممکن از سمت کلانتری ۱۲ شهرستان با دستگیری عاملان ناامنی، اجابت شد.

این مقام قضایی ادامه داد: افراد تحت پیگرد قرار گرفته ۱۸ نفر هستند که در بازجویی خود ضمن اعتراف به عمل انجام شده، انگیزه خود را حمایت از دوست عنوان داشته و هم اکنون با ابراز ندامت و پشیمانی خواستار بخشش هستند.

مدعی العموم زرند با تاکید مجازات فوری بازداشت شدگان تصریح کرد: هدف از اعمال مجازات مجرمین ایجاد بازدارندگی و پیشگیری از رخداد‌های مشابه است، بنابراین برخورد قاطع و قانونی دستگاه قضایی با در نظر گرفتن شرایط و اقتضائات حال و آینده افراد بزهکار و بزه دیده به صورت بازدارنده‌ای اعمال و از سویی الزام به جبران خسارت آسیب‌دیدگان و جلب رضایت آن‌ها نیز بایستی مد نظر قرار گیرد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.