سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اختصاص هزار و ۴۵۰ میلیارد ریال تسهیلات به تعاونی‌های کردستان

 مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان گفت: امسال نیز هزار و ۴۵۰ میلیارد ریال تسهیلات برای حمایت از تعاونی های استان در نظر گرفته شد.

فرزاد پیشکاری در بازدید از تعاونی شماره ۹ آرد فجر سنندج که به عنوان تعاونی برتر انتخاب شده است، اظهار داشت: برای حل مشکلات تعاونی‌ها در استان، سال گذشته ۱۱۰ میلیارد تومان تسهیلات به تعاونی استان پرداخت شد و امسال نیز ۱۴۵ میلیارد تومان تسهیلات برای تعاونی‌های کردستان در نظر گرفته شده است.

 مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان با بیان اینکه در استان کردستان ۲۲۰۰ تعاونی فعال با ۱۸۵ هزار نفر عضو وجود دارد که زمینه اشتغال بیش از ۱۸ هزار نفر را در استان فراهم نموده است، اظهار داشت: حمایت، هدایت و نظارت بر تعاونی‌ها از مهمترین اقدامات این اداره کل در خصوص تعاونی‌ها است.

وی با بیان اینکه بالغ بر ۱۴۰ تعاونی در نوزدهمین جشنواره تعاونی‌های برتر استان ثبت نام کرده اند، اظهار داشت: از این تعداد هفت تعاونی به عنوان تعاونی‌های برتر از سوی کارگروه اجرایی نوزدهمین جشنواره تعاونی‌های برتر استان و ۲ تعاونی به عنوان شایسته تقدیر انتخاب شده اند که در هفته تعاون از آنان تجلیل به عمل خواهد آمد.

 ۱۳ شهریور ماه به نام روز ملی تعاون و ۱۶ لغایت ۲۲ شهریور ماه به نام هفته تعاون در تقویم رسمی کشور نام گذاری شده است.

برچسب ها: تعاونی ، کردستان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.