سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جابه‌جایی روزانه ۳۵تا ۴۵ هزار مسافر خارجی از فرودگاه امام خمینی

مدیرعامل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی گفت: روزانه ۳۵تا ۴۵ هزار مسافر خارجی با توجه به پیک تعطیلات از طریق فرودگاه امام خمینی جابه جا می‌شوند.

سعید چلندری مدیرعامل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران با بیان اینکه روزانه بین ۳۵تا ۴۵ هزار مسافر در پروازهای خارجی از طریق فرودگاه امام خمینی جابه جا می شوند گفت: با توجه به پیک تعطیلات تابستانی و پایان شهریور ماه میزان جابه جایی ها در پروازهای خارجی افزایش یافته است.

وی ادامه داد: خوشبختانه با توجه به تمهیداتی که در دستور کار خود قرار داده ایم به تمامی تقاضا در این بخش پاسخ داده ایم و مشکلی از لحاظ تردد در جابه جایی مسافران نداریم.

چلندری با اشاره به اینکه با توجه به تحولات اخیر در منطقه تعداد پروازهای عبوری از آسمان ایران افزایش یافته است گفت: خوشبختانه در این زمینه اقدامات لازم صورت گرفته و توانسته ایم پذیرای تمامی مسافران و پروازها در این بخش باشیم.

وی اظهار کرد: پایان تعطیلات و شروع سفرهای خارجی باعث ازدحام و شلوغی جمعیت و مسافر در برخی از ساعات در فرودگاه امام خمینی شده بود که خوشبختانه در این زمینه با همکاری تمامی نیروهای فرودگاهی توانستیم به تقاضاهای مسافران پاسخ دهیم‌.

خبرنگار: محبوبه کباری 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.