سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سردار گودرزی:

انسداد مرز‌ها در کشور در حال اجرا است

فرمانده مرزبانی فراجا گفت: انسداد مرز‌ها در جنوب شرق، شمال غرب، غرب و جنوب غرب کشور آغاز شده و با شدت و سرعت در حال اجرا است.

سردار احمدعلی گودرزی گفت: یکی دو سال است که با همت دولت و ستاد کل نیرو‌های مسلح و سطوح انتظامی کشور، انسداد مرز‌ها در جنوب شرق، شمال غرب، غرب و جنوب غرب کشور آغاز شده است و با شدت کار پیشرفت دارد.

سردار گودرزی ادامه داد: هم ارتش و هم قرارگاه خاتم و سپاه، به کمک مجموعه مرزبانی انتظامی کشور آمده اند، اعتبارات لازم تامین و تجهیز کارگاه انجام شده است.

وی افزود: انسداد مرز‌ها در جنوب شرق با شدت بیشتری ادامه دارد و روی روال کار انجام می‌شود. به عنوان بهره بردار، هفتگی ارزیابی داریم و نظرات خود را بیان می‌کنیم.

فرمانده مرزبانی فراجا گفت: قسمتی از کار، ازجمله بخشی از دیوار و جاده مرزی به عهده ارتش و سپاه گذاشته شده و اقدامات تکمیلی مثل حس گرها، انواع دوربین‌های الکترونیکی، ابتیکی، ریزپرنده ها، احداث برجک ها، پاسگاه‌ها و گروهان‌های مرزی به عهده مرزبانی است؛ تا حدودی اعتباراتش در حال انجام و قرارداد‌ها منعقد شده و وضعیت مناسبی است.

سردار گودرزی تصریح کرد: استفاده از هوش مصنوعی در گذرگاه‌های مرزی در حال شکل گیری است.

وی با تاکید بر اینکه انسداد مرز‌ها می‌تواند تضمین کننده امنیت بیشتر در مرز‌هایی باشد که از تهدیدات بالایی برخوردار است، خاطرنشان کرد: سرعت کار خوب است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.