سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سفر ۲ روزه وزیر میراث فرهنگی به استان یزد

وزیر میراث فرهنگی برای بازدیدی ۲ روزه از ظرفیت‌های میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان‌های یزد، اردکان و میبد وارد استان یزد شد.

سیدرضا صالحی امیری وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی به عنوان نخستین عضو کابینه دولت چهاردهم صبح امروز (چهارشنبه) با استقبال استاندار و جمعی از مسئولان استان یزد برای بازدیدی ۲ روزه از ظرفیت‌های میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان‌های یزد، اردکان و میبد وارد استان یزد شد.

بر اساس برنامه ریزی ها؛ وزیر میراث فرهنگی صبح امروز (چهارشنبه) پس از شرکت در مراسم عزاداری بیت شهید صدوقی در یزد، به شهرستان اردکان سفر می‌کند که حضور در مراسم عزاداری آخر ماه صفر در روستای توت این شهرستان از برنامه‌های این سفر است.

همچنین سفر به شهرستان مهریز و بازدید از سایت باغ جهانی پهلوانپور و شرکت در مراسم عزاداری مردم این شهرستان به مناسبت شهادت امام رضا (ع) از دیگر برنامه‌های روز اول سفر صالحی امیری به استان یزد است.

بازدید از بافت تاریخی یزد و باغ جهانی دولت آباد از دیگر برنامه‌های روز اول سفر وزیر میراث فرهنگی به یزد است.

وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی صبح پنجشنبه با آیت الله ناصری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد دیدار و پس از آن در شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی استان شرکت می‌کند.

حضور در اداره کل میراث فرهنگی و دیدار با کارکنان این اداره کل و همچنین بازدید از موزه بزرگ یزد و کارخانه سعادت نساجان از دیگر برنامه‌های روز دوم سفر وزیر میراث فرهنگی به استان یزد است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.