سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

میدان تره بار قزوین به بیرون از شهر منتقل می‌شود

رییس کمیسیون فرهنگی، ورزشی شورای اسلامی شهر قزوین گفت: میدان میوه و تره بار قزوین در زمینی به مساحت ۲۵۰ هکتار واقع در جاده بویین زهرا منتقل می‌شود.

قاسم اللهیاری رییس کمیسیون فرهنگی، ورزشی شورای اسلامی شهر قزوین گفت: انتقال میدان میوه و تره بار طرحی است که اعتبار آن ۲۶ هزار میلیارد ریال بوده و در مرحله تشریفات و انعقاد قرارداد قرار دارد.

وی اضافه کرد: مدت زمان اجرا و بهره برداری از این طرح ۱۸ ماه برآورد شده که قبل از آن نیز بایستی تشریفات اداری و مناقصه آن برگزار شود، سپس بیشتر مشاغل دیگر مثل میدان از جمله خشکبار و مشاغل مزاحم و پرسروصدا به مکان جدید منتقل خواهند شد.

اللهیاری در خصوص جانمایی میدان تره بار در جاده بویین زهرا اضافه کرد: از آنجایی که بیشتر خودرو‌های حمل میوه از جنوب شهر وارد قزوین می‌شوند، زمینی در همین حوالی از سوی شهرداری خریداری شده تا بتوانیم فاز‌های مختلفی را برای حمل و نقل بهتر آن اجرایی کنیم.

به گفته این عضو شورای شهر، اصناف و فعالان صنف میادین میوه و تره و بار و حتی خشکبار بار‌ها با مسئولان شهرداری گفتگو کرده‌اند و تمامی مراحل انتقال با توجه به کسب و کار این افراد و براساس تعامل و تفاهم صورت گرفته است.

اللهیاری مهمترین طرح ترافیکی شهر قزوین را میدان دفاع مقدس برشمرد و گفت: احداث تقاطع غیر همسطح در ورودی شهر قزوین از مسیر اقبالیه، بزرگترین طرح شهری خواهد بود که البته در ادامه نیز توفیقات ترافیکی خوبی را هم به دنبال خواهد داشت.

رییس کمیسیون فرهنگی ورزشی شورای اسلامی شهر قزوین بیان کرد: تکمیل فرهنگسرای چوبیندر و مینودر از دیگر اقدامات فرهنگی شهرداری قزوین محسوب می‌شود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.