سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افتتاح و بهره برداری از پروژه‌های آبرسانی روستایی در خراسان شمالی 

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی گفت: با هدف محرومیت زدایی و جهاد آبرسانی، امسال در هفته دولت، ۱۵ پروژه‌ی آبرسانی روستایی افتتاح و عملیات اصلاح و بازسازی شبکه آبرسانی در ۵۹ روستای استان اجرا شد.

رضا عطایی رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی با اشاره به قرار گیری در هفته دولت گفت: عملیات آبرسانی و اصلاح و بازسازی شبکه آبرسانی در ۷۴ روستای استان انجام شد که برای اجرای این پروژ‌ها اعتباری بالغ ۲۰۵ میلیارد تومان هزینه شده است.
عطایی افزود: این پروژه‌ها در قالب حفر و تجهیز چاه، آبرسانی به روستاها، تامین آب شرب و اصلاح و توسعه شبکه توزیع روستایی اجرا شده است.
وی عنوان کرد: آبرسانی به روستای آبچور و تامین آب شرب روستای علی آباد در شهرستان بجنورد، آبرسانی به مجتمع ۸ روستایی زیدرسرانی و روستای بی بهره از جمله پروژه‌های بهره برداری شده در این هفته است.
عطایی در ادامه اظهار داشت: دو روستای حصارچه و روستای گوی نیک در شهرستان رازوجرگلان نیز در هفته دولت از نعمت آب پایدار بهره‌مند شد.
وی در ادامه به رویکرد اصلی این شرکت در راستای آبرسانی پایدار اشاره و تصریح کرد: حفر و تجهیز ۲ حلقه چاه در روستا‌های نقاب و مفرنقا در شهرستان فاروج و همچنین اجرای خط انتقال، اصلاح، بازسازی و توسعه شبکه توزیع روستایی به طول ۱۸۱ کیلومتر و در مجموع با اعتبار بالغ بر ۲۰۵ میلیارد تومان، از دیگر پروژه‌های روستایی بهره برداری شده در هفته دولت است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.