سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۵۸ هزار متقاضی نهضت ملی مسکن در خوزستان تایید نهایی شدند

معاون مسکن و ساخت اداره کل راه و شهرسازی خوزستان گفت: از ابتدای طرح نهضت ملی مسکن تاکنون ۳۱۲ هزار متقاضی خوزستانی ثبت‌نام خود را انجام دادند.

میثم آذرسا معاون مسکن و ساخت اداره کل راه و شهرسازی خوزستان می‌گوید: تعهد استان در طرح نهضت ملی مسکن، ساخت ۹۸ هزار واحد است و این آمار باید به مدت چهار سال محقق شود.

او افزود: تاکنون ۲۰ هزار متقاضی تخصیص پروژه شده اند که بخشی در مرحله آماده سازی و بخشی وارد فرایند ساخت شده اند همچنین بخشی دیگر در نیمه دوم سال به بهره‌برداری می رسند.

به گفته آقای آذریا کار ساخت ۵ هزار واحد دیگر نیز پس از توافق با سازنده تا چند ماه آینده انجام و فرایند ساخت آنها پیگیری خواهد شد.

آذرسا با بیان اینکه برای ساخت مسکن در استان حدود سه هزار و ۲۰۰ هکتار زمین، هدفگذاری شده است گفت: تا مهرماه امسال، ۸۶۰ هکتار از این اراضی برای انجام طرح‌های نهضت ملی مسکن و جوانی جمعیت، آماده‌سازی می‌شود.

او اضافه کرد: امیدوارم تا پایان سال جاری، حجم عملیات آماده‌سازی اراضی موجود در استان را به یک هزار و ۸۰۰ هکتار و یا بالاتر برسانیم.

بر اساس این گزارش در حال حاضر ۲۰ هزار واحد فعال در طرح نهضت ملی استان وجود دارد که به صورت متوسط بین ۶۰ تا ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.