سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ذوالفقار نسب: زمین تمرین باید در شان تیم ملی فوتبال کشورمان باشد

کارشناس فوتبال گفت: به نظرم بازیکنان تیم ملی باید در زمین استاندارد تمرین کنند و فدراسیون فوتبال در این زمینه کوتاهی نمی‌کند.

بیژن ذوالفقار نسب کارشناس فوتبال در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان درباره ارزیابی اش از بازی تیم ملی ایران برابر تیم ملی قرقیزستان در مسابقات انتخابی جام جهانی اظهار کرد: خیلی از بازیکنان تیم ملی با تعصب و با انگیزه تمرین می‌کنند و همه این‌ها جای امیدواری است که بازی  خوبی ارائه بدهند. به طور کامل مشهود هست که بازیکنانی که یک مقدار پا به سن گذاشتند  می‌بینند جوانان پیشرفت‌های خوبی کردند و  هر آن امکان دارد که جای آنها را در تیم ملی به خود اختصاص بدهند و این انگیزه خوبی برای بازیکنان  تیم ملی است که بدون حاشیه تمرین کنند. آنها باید در هر شرایطی به فکر آبرو فوتبال و نتیجه گیری تیم ملی شان باشد تا بتوانند طول عمر ورزشی بیشتری داشته باشند.

ذوالفقار نسب درباره بازی تیم ملی ایران برابر تیم ملی قرقیزستان در ورزشگاه فولاد شهر اصفهان برگزار می‌شود، گفت: به هر صورت بازیکنان باید در زمین‌های استاندارد تمرینات خود را انجام بدهند و  در شان تیم ملی کشورمان  باشد. البته  در این زمینه فکر نمی‌کنم که فدراسیون فوتبال کوتاهی انجام بدهد و تمام امکانات را فراهم می‌کند، چون بحث زمین بسیار مهم است و تمرینات در زمین‌های خوب و استاندارد موهبت خوبی خواهد بود.

کارشناس فوتبال درباره اینکه تیم ملی فوتبال کشورمان می‌تواند به جام جهانی صعود کند، گفت:  همه ما امیدواریم و دوست داریم که تیم ملی در جام جهانی حضور پیدا کند و برای این اتفاق، فدراسیون فوتبال هم تدابیر لازم را در نظر می‌گیرد. قلعه نویی هم می‌داند که باید  وقت بگذارد و از کمک مربیان خوب استفاده کند و هر چه زودتر آهنگ و ریتم تیمش را بشناسد و با آمادگی لازم به  مسابقات جام جهانی بروند.

خبرنگار: مریم طایفه 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.