سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برخورداری بیش از هزار نفر از مزایای فرزندآوری و ازدواج در استان

مدیرکل تامین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد گفت: از ابتدای سال ۱۴۰۲ تاکنون ۲۷۰ میلیارد ریال کمک هزینه ازدواج و فرزندآوری در استان به بیمه شدگان زیرپوشش پرداخت شده است.

 رسول چراغ سحر گفت: این میزان کمک هزینه به هزار و ۵۶۱ متقاضی اعطا شد.

وی اضافه کرد: از ابتدای سال ۱۴۰۲ تاکنون ۷۶۴ بیمه شده تامین اجتماعی در استان از کمک هزینه ازدواج معادل ۶۱ میلیارد ریال بهره‌مند شدند.

مدیرکل تامین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد گفت: هدیه ازدواج معادل یک ماه حقوق پایه از سوی تامین اجتماعی برای کسانی که نخستین بار ازدواج می‌کنند پرداخت می‌شود.

چراغ سحر افزود:کسانی که هنگام درخواست کمک هزینه ازدواج بیمه شده تامین اجتماعی باشند و در پنج سال پیش از درخواست ۲۴ماه سابقه پرداخت بیمه داشته باشند می‌توانند از مزایای کمک هزینه ازدواج بهره‌مند شوند.

مدیرکل تامین اجتماعی کهگیلویه وبویراحمد همچنین گفت: دراین مدت همچنین بیش از ۷۹۷ بانوی شاغل در استان از استراحت در دوران بارداری برخوردار شدند.

چراغ سحر حقوق پرداخت شده به بانوان در حال استراحت دوران بارداری طی ۱۸ ماه گذشته تاکنون را ۲۱۰ میلیارد ریال برآورد کرد.

وی تصریح کرد: در دوران استراحت بانوان باردار که ۹ ماه به طول می‌انجامد حقوق و مزایای افراد شاغل از سوی تامین اجتماعی پرداخت می‌شود.

چراغ سحر گفت: هم اکنون ۱۰۹ هزار بیمه شده اصلی با جمعیت ۳۵۰ هزار نفر زیرپوشش خدمات تامین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد هستند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.