سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

محدودیت‌های ترافیکی در محور‌های شمالی کشور اعمال شد

مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌های کشور گفت: ترافیک سنگین در تمامی محور‌های شمالی برقرار است و محدودیت‌های ترافیکی در برخی از این محور‌ها اعمال می‌شود.

ایمان محرابی نیا مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه های کشور در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان با بیان اینکه افزایش ترافیک خودروها زمینه ساز ایجاد  محدودیت های ترافیکی  در محور چالوس – کرج و آزادراه تهران – شمال مسیر (شمال به جنوب) تا اطلاع ثانوی شده است گفت: ترافیک سنگین در محور چالوس مسیر(جنوب به شمال) حدفاصل پل زنگوله تا سیاه بیشه و حدفاصل ماسال تا مرزن آباد و انتهای تونل البرز ، محور قدیم رشت - قزوین محدوده رودبار گزارش شده است.

وی ادامه داد:  ترافیک سنگین در محور هراز محدوده های زیار و شنگلده مسیر (جنوب به شمال) و سه راهی چلاو و بایجان مسیر (رفت و برگشت) و محور فیروزکوه مسیر (جنوب به شمال) محدوده دماوند  را شاهد  هستیم.

او بیان کرد: ترافیک سنگین در آزادراه تهران – پردیس حدفاصل بابایی تا تونل شماره ۱  ومحور تهران – بومهن حدفاصل پل بابایی تا بازیافت گزارش شده است.

مسئول سالن  عملیات مرکز مدیریت راه های کشور  تاکید کرد:  ترافیک سنگین در آزادراه تهران - کرج - قزوین حدفاصل شهرک مدرس تا پل کلاک و محدوده های پل فردیس ، مهرشهر و حسین آباد و  آزادراه قزوین – کرج محدوده مهرویلا را شاهد هستیم. 

خبرنگار: محبوبه کباری 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.