سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تکمیل ظرفیت اسکان فرهنگیان در تبریز

 معاون پژوهش برنامه‌ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی گفت: به دنبال استقبال مسافران تابستانی از مراکز رفاهی و مراکز اسکان موقت فرهنگیان ظرفیت این مراکز در تبریز و مناطق اطراف تکمیل شد.

 علیزاده اظهار کرد: همزمان با آخرین هفته‌های تعطیلات تابستانی و مورد استقبال قرار گرفتن شهر تبریز از سوی مهمانان نمازخانه‌های مدارس علاوه بر اتاق‌های در نظر گرفته شده و مراکز رفاهی در اختیار مهمانان تابستانی قرار گرفته است.

وی از اسکان ۷۰ هزار نفر روز در مراکز رفاهی و مدارس تبریز خبر داد و گفت: استقبال مسافران به قدری زیاد است که حتی ظرفیت مراکز اسکان مناطق آذرشهر، خواجه، صوفیان و ایلخچی هم تکمیل شده و تعدادی نیز در لیست انتظار هستند تا به محض خالی شدن ظرفیت مراکز رفاهی با آنها تماس گرفته شود.

وی ادامه داد: پذیرش مهمانان در این مراکز تا بیست و پنجم شهریور ماه ادامه دارد و با توجه به شرایط آب و هوایی خوب تبریز در این فصل پیش‌بینی می‌شود با استقبال بیش از پیش مسافران فرهنگی مواجه شویم.

علیزاده از فعالیت ۱۶ مرکز رفاهی با ۱۲۷ سوئیت و ۷۰۰ تخت در سطح استان آذربایجان شرقی خبر داد و گفت: ۸۱ باب مدرسه جهت ارائه خدمت به فرهنگیان محترم تجهیز شده‌اند.

وی با اشاره به دسته‌بندی مدارس به سه نوع ویژه، الف و ب بیان کرد: اغلب مدارسی که برای پذیرش مهمانان فرهنگی از سراسر کشور آماده شده‌اند از نوع ویژه و دارای تخت، یخچال و کولر و سایر امکانات رفاهی و بهداشتی هستند و سعی بر این است تا کلاس‌های نوع الف و ب نیز تجهیز شوند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.